قلعه‌نويي: پرسپوليس را دست کم نمي‌گيريم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قلعه‌نويي: پرسپوليس را دست کم نمي‌گيريم

امير قلعه‌نويي با اشاره به بازي حساس فردا مقابل پرسپوليس، اظهارکرد: ما تيم پرسپوليس را دست کم نگرفته‌ايم زيرا با نگاه به بازي‌هاي بد يک تيم نمي‌توان آن تيم را سنجيد. پرسپوليس هميشه تيم بزرگي بوده است.

وي افزود: بازي با راه‌آهن بهترين بازي تيم ما در اين فصل بود، چون بازيکنان در آن بازي با شور و نشاط خاصي بازي مي‌کردند و البته در تمرين امروز هم نشاط خاصي بر فضاي تمرين حاکم بود که اميدواريم فردا هم بازيکنان اين حال و هوا را مقابل پرسپوليس داشته باشند تا با ارائه يک بازي تکنيکي، تماشاگران حاضر از بازي لذت ببرند. البته فردا به جز فردين عابديني و محسن حسيني هيچ محروم يا مصدومي نخواهيم داشت.



سرمربي تراکتورسازي در ادامه به سه بازي باقي مانده تا پايان ليگ اشاره کرد و گفت: صعود تيم به آسيا از انگيزه بازيکنان نکاسته است و در سه بازي باقي مانده ما بايد هم براي تماشاگران، هم براي قهرماني و هم براي کارنامه خود با تمام توان در مقابل حريفان به ميدان برويم.

وي به وضعيت حساس جدول ليگ برتر اشاره کرد و افزود: هدف ما در بازي‌هاي آينده کسب هر 3 امتياز خواهد بود و بالا بردن تفاضل گل تيم در گام‌هاي بعدي هدف گذاري شده است.

قلعه‌نويي با اشاره به مشکلات مالي بسياري از باشگاه هاي بزرگ ليگ، خاطرنشان کرد: همه تيم‌ها بايد سپاهان را الگوي خود قرار دهند زيرا آن‌ها با برنامه ريزي به جا و تصميم هاي درست بسياري از مشکلاتشان را رفع کرده‌اند. تيم هاي ديگر هم مي‌توانند با الگو برداري از اين تيم به بسياري از مشکلاتشان از جمله دغدغه‌هاي مالي پايان دهند.



وي با بيان اينکه در هفته‌هاي آخر همه ديدارها بايد همزمان برگزار شوند، گفت: بازي ما با تيم فجر بايد همزمان با ديدارهاي ديگر ليگ برگزار مي شد، زيرا مربي تيم‌هايي که با ما رقابت دارند وقتي ديدند که ما در آن بازي مساوي کرديم با خيال راحت به بازي خودشان پرداختند و اين هم بر مي‌گردد به عدم هماهنگي باشگاه با سازمان ليگ.

سرمربي ترکتورسازي تبريز در پايان از مشکلات مالي باشگاه تراکتورسازي گلايه‌ کرد و گفت: اکنون تراکتورسازي به برند خيلي مهمي در فوتبال ايران تبديل شده است. ولي حيف که از طرف مسئولان حمايتي از تيم نمي‌شود. ما الان در بهترين جايگاه قرارداريم ولي وقتي تيم در اوج است و نياز به حمايت مسئولان دارد، مي‌بينيم که هيچ حمايتي از بازيکنان به ويژه از نظر مالي نمي‌شود و تيم تحت فشار است. بازيکنان فقط به خاطر عشقي که به تيم و مردم دارند، با تمام توان به ميدان مي‌آيند ولي بايد براي تيم يک فکر اساسي شود تا بتواند در آسيا نتيجه بگيرد.



مصطفي دنيزلي، سرمربي تيم پرسپوليس به خاطر آنچه تاخير در پرواز ذکر شد، در نشست خبري شرکت نکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:قلعه‌نويي,پرسپوليس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قلعه‌نويي: پرسپوليس را دست کم نمي‌گيريم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)