آمار بازي رئال مادريد و بايرن مونيخ خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

آمار بازي رئال مادريد و بايرن مونيخ

بازگشت آرين روبن به ورزشگاه سانتياگو برنابئو جالب خواهد بود. او دو فصل در رئال مادريد بازي کرد و در 50 بازي ليگ بين سال‌هاي 2007 تا 2009 توانست يازده گل بزند. آخرين بازي او در ورزشگاه رئال مادريد به فينال ليگ قهرمانان 2010 برمي‌گردد که بايرن با اينتر مورينيو بازي کرد.



- گونسالو ايگواين، ژابي آلونسو، سرخيو راموس و فابيو کوئنترائو در خطر از دست دادن فينال احتمالي هستند. آنها يک‌اخطاره‌اند. در بايرن مونيخ هم فيليپ لام، هولگر بداشتوبر، داويد آلابا، ژروم بواتنگ، توني کروس، لوييز گوستاوو و توماس مولر هم چنين وضعيتي دارند.



- کريم بنزما و کاکا هر کدام پنج پاس گل داده‌اند که بيشترين تعداد پاس گل در ليگ قهرمانان است. فرانک ريبري از بايرن و نيکولاس گايتان از بنفيکا هم همين آمار را دارند.



- کريستيانو رونالدو 8 گل در ليگ قهرمانان زده و سومين گل‌زن برتر اين فصل رقابت‌ها است. ماريو گومز با 12 گل دوم است و ليونل مسي از تيم حذف‌شده بارسا با 14 گل در صدر قرار دارد.



- مردان ژوزه مورينيو در اين فصل ليگ قهرمانان 33 گل زده‌اند؛ دو گل کمتر از 35 گل بارسلونا، تيم برتر در زمينه گلزني.



- ژوزه مورينيو در بهترين لحظات حضور خود در رئال مادريد است. او همواره در فصل دوم نتايج درخشاني گرفته؛ او با پورتو در فصل دوم حضورش (04-2003) فاتح ليگ، جام حذفي، سوپرجام و ليگ قهرمانان شد. در چلسي در فصل دوم حضورش (06-2005) ليگ برتر را فتح کرد. و در اينتر هم اسکودتو، جام حذفي و ليگ قهرمانان را به دست آورد.



- رئال مادريد در تاريخ ليگ قهرمانان 346 گل زده است.



- رئال در 35 بازي در مرحله حذفي ليگ قهرمانان در دور رفت باخته و در 22 بار آن در دور برگشت توانسته صعود کند. آنها شش بار بازي رفت را دو بر يک باخته‌اند که چهار بار صعود کرده و دو بار هم حذف شده‌اند. آخرين برد آنها که به اين شکل رقم خورد مقابل همين بايرن مونيخ بود (0-2 در فصل 02-2001).



- البته ژوزه مورينيو با رئال مادريد دو بار در دور رفت عقب افتاده (مقابل بارسلونا در ليگ قهرمانان با نتيجه دو بر صفر، و مقابل همين بارسلونا در جام حذفي با نتيجه دو بر يک). او نتوانسته در بازي برگشت صعود کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:آمار,رئال مادريد,بايرن مونيخ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    آمار بازي رئال مادريد و بايرن مونيخ

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)