ويسي: هدف صبا کسب سهميه آسيا است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ويسي: هدف صبا کسب سهميه آسيا است

عبدالله ويسي با تاکيد بر اينکه در بازي آينده مقابل داماش گيلان هرگز به کمتر از سه امتياز راضي نخواهد بود، اظهار داشت: از نتيجه به دست آمده در ديدار هفته سي و يکم ليگ برتر برابر نفت تهران راضي نيستم اما با اين شرايط نتيجه خوبي بود زيرا به لحاظ فني نتوانستيم در خانه بازي خوبي به نمايش بگذاريم.



وي در خصوص جايگاه صباي قم در پايان ليگ يازدهم، تصريح کرد: با نگاهي به حريفان خود در سه بازي آينده تا پايان يازدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، قطعا تيم ما در جايگاه چهارم جدول رده بندي مسابقات ليگ برتر فوتبال قرار خواهد گرفت.



صبا قطعا سهميه حضور در ليگ قهرمانان فوتبال آسيا را کسب خواهد کرد



سرمربي تيم فوتبال صباي قم ادامه داد: تيم ما قطعا سهميه حضور در مسابقات ليگ قهرمانان فوتبال آسيا را کسب خواهد کرد، با اينکه فاصله کمي با تيم هاي پائين تر از خود داريم ولي يقينا در بازي هاي آينده با تمام توان بازي خواهيم کرد تا نشان دهيم که صبا واقعا تيم خوب و بزرگي است که مي خواهد به ليگ قهرمانان آسيا برود.



وي از حمايت مسئولان باشگاه از کادر فني تيم فوتبال صباي قم تقدير کرد و اظهار داشت: در اين روزها بيش از هر زمان ديگري به آرامش نياز داريم تا بتوانيم بار ديگر تيم را به بهترين شرابط خود رسانده و نظر هواداران و مردم خوب قم را جلب کنيم.



ويسي در خصوص ديدارهاي آتي صباي قم در ليگ برتر فوتبال، بيان داشت: تيم ما در هفته هاي باقي مانده از ليگ برتر دو بازي خارج از خانه با تيم هاي داماش گيلان و فجر شهيد سپاسي شيراز خواهد داشت و يک بازي هم در خانه با مس کرمان برگزار مي کنيم که با تمام وجود در اين سه بازي به ميدان رفته و با انگيزه برابر حريفان ظاهر مي شويم.



مصاف با داماش بازي سخت و دشواري است



وي تاکيد کرد: هيچکس نمي‌تواند نتيجه ديدار ما با داماش گيلان در هفته سي و دوم ليگ برتر را پيش بيني کند اما مي دانيم بازي سخت و دشواري است و نوع عملکرد ما در اين ديدار به سرنوشت تيم در پايان يازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال ارتباط دارد، بنابراين هرگز مقابل داماش گيلان به کمتر از پيروزي راضي نيستيم.



سرمربي تيم فوتبال صباي قم در خصوص احتمال همکاري با تيم صبا در فصل آينده نيز تاکيد کرد: مديريت باشگاه در ليگ يازدهم شرايط بسيار خوبي براي من به منظور کار در اين تيم را به وجود آورد و کادر مديريتي صبا از بهترين مديراني هستند که تا به حال با آنها کار کرده ام اما بعد از پايان ليگ در خصوص فصل آينده با آنها صحبت خواهم کرد، اگر در صبا باشم از الان ليست بازيکنان مورد نظرم آماده است.



تيم فوتبال صباي قم در سه هفته آتي مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور روزهاي هشتم، هفدهم و بيست و دوم ارديبهشت ماه برابر تيم هاي داماش در رشت، مس در قم و فجر شهيد سپاسي در شيراز به ميدان خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:ويسي,هدف صبا,سهميه آسيا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ويسي: هدف صبا کسب سهميه آسيا است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)