انصاريان:ببازيم،سقوطمان تقريبا قطعي است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

انصاريان:ببازيم،سقوطمان تقريبا قطعي است

انصاريان در مورد بازي با سپاهان مي گويد«ما کاري به صدر جدول و شرايط تيم هاي ديگر نداريم. خودمان بايد ببريم و حتي به مساوي هم فکر نمي کنيم.شما ديديد که تساوي با استقلال به ضرر هر دو تيم شد.سپاهان با همه تيم هاي ايران فرق دارد و از هر حيث از شاهين جلوتر است.بي دليل نيست که دوسال پياپي قهرمان شده و حالا در آستانه سومين قهرماني است.ما فقط براي خلق معجزه به مصاف اين تيم مي رويم.»


او در خصوص قرعه بد شاهين و رويايي مکرر با مدعيان قهرماني هم اظهار داشت«بحث قرعه و شانس نيست. کاري است که مسئولان باشگاه کردند تا حالا در اين مخمصه گرفتار شويم.ديگر به کسي اميد نداريم و فقط به خاططر دل هواداران بازي مي کنيم.»

 

او در مورد استعفاي گزي گفت«من در تمام طول عمرم چنين باشگاهي نديده بودم. کارمان از عجيب وفريب هم گذشته.به نظر من آدم بايد مرد روزهاي سخت باشد.رفتن و استعفا دادن که دردي را دوا نمي کند.هرکسي که مي خواست برود بايد زودتر مي رفت نه اينکه امروز که تيم به اين حال و روز افتاده فکر رفتن بيافتد.»



انصاريان در مورد اينکه کرار و محمد پروين بيش از بازيکنان فعلي شاهين پول گرفته اند هم تصريح کرد« ضعف مديريت يعني همين.البته محمد با شاهين قرارداد داخلي داشت و مي توانست نصف پولش را قانوني بگيرد.کرار هم در موردش حرف نزنم بهتر است.»



وي درپايان در مورد شانس بقاي تيم گفت«بازي با سپاهان يک بازي 80 درصدي است. هر تيمي ببرد 80 درصد سرنوشتش مشخص مي شود. آنها ببرند قهرماني شان تا 80 درصد مشخص ات و ما هم ببريم بقايمان را 80 درصد قوت بخشيده ايم.برعکس آن هم صدق مي کند. اين بازي قهرمان و يکي از تيم هاي سقوط کننده را مشخص مي کند»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:انصاريان,سقوطمان,قطعي است,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    انصاريان:ببازيم،سقوطمان تقريبا قطعي است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)