بارسلونا مرا به ياد اينتر سال 1967 مي اندازد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بارسلونا مرا به ياد اينتر سال 1967 مي اندازد

به نقل از گل، تيم کاتالان بعد از باخت 1-2 مقابل رئال مادريد در ديدار ال کلاسيکو شانس کمرنگشان براي کسب عنوان قهرماني در رقابتهاي لاليگا را از دست دادند و اکنون با7امتياز فاصله نسبت به رئال در رده دوم قرار دارند واين درحالي است که تنها 4 ديدارديگر تا پايان فصل باقي است.



بعد از آن هم آنها با تساوي 2-2 مقابل چلسي در دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، از راهيابي به فينال اين رقابتها ناکام ماندند. لوئيس سوارس اکنون و با ديدن اين شرايط به ياد سال 1967 باشگاه اينتر افتاده است.



سوارس باتجربه در صحبتهايي به آنسا گفت:« از دست دادن اين همه شانس آنهم در طول تنها چند روز، ضربه دردناکي است. اين ضربه سختي است، حتي براي بازيکنان باتجربه که به برد عادت کرده اند. بايد به اين نکته اشاره شود که بازيکنان ما در آن زمان بعد از پشت سرگذاشتن فصلي سخت و نفس گير واقعا خسته بوديم. ژاير داکستا و من حتي نتوانستيم در فينال اروپايي مقابل سلتيک بازي کنيم. نااميدي ما خيلي شديد وبد . ما در آخرين بازي مقابل مانتووا باختيم و همين باخت باعث شد تا جام قهرماني به يوونتوس برسد.»



اين اسطوره 76 ساله اسپانيايي ادامه داد:« در آن زمان اگر در اسکودتو رافتح نمي کردي،مجوز حضور در ليگ اروپايي را به دست نمي آوردي. پس آن شکست مارا کاملا خرد کرد.»



البته اين اسطوره اسپانيايي مطمئن است که بارسايي ها دوباره خود را پيدا خواهند کرد:« الان شرايط متفاوت است. راهيابي به ليگ قهرمانان اروپا آسان تر است. بارسلونا تيمي مملو از بازيکنان بزرگ و جوانان بامهارت را دراختيار دارد.آنها چه با گوارديولا و چه بدون او دوباره به قهرماني هاي بيشتري خواهند رسيد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:بارسلونا,ياد اينتر,1967,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بارسلونا مرا به ياد اينتر سال 1967 مي اندازد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)