صادقي: دنبال رتبه پنجم در ليگ هستيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

صادقي: دنبال رتبه پنجم در ليگ هستيم

''ابراهيم صادقي'' افزود: اکنون در رتبه هفتم ليگ هستيم و تلاش مي کنيم با کسب سه پيروزي در سه ديدار آخر، به رتبه هاي بهتري در ليگ دست پيدا کنبم.



وي اظهار داشت: مي توانيم با کسب 9 امتياز از سه ديدار باقي مانده به رتبه پنجم و حتي چهارم نيز دست يابيم که رسيدن به اين مهم به تلاش کادر فني و بازيکنان نيز ارتباط دارد.



صادقي در خصوص تغيير در مديريت باشگاه سايپا نيز گفت: بازيکنان و مجموعه باشگاه سايپا ارتباط بسيار خوبي با کوشا داشتند، ايشان از ما خواسته اند در اين سه ديدار با قدرت ظاهر شويم و مي خواهيم با کسب سه پيروزي در سه ديدار اخير و رسيدن به جايگاه مطلوب به نوعي جواب زحمت ها و محبت هايشان را پاسخ بگوييم.



وي درباره حاشيه هاي تيم سايپا و بحث جادوگري نيز گفت: پرداختن به اين موضوعات و حاشيه ها در ورزش ما بوده و خواهد بود ، من اعتقاد دارم به جاي پرداختن به اين بحث هاي بي اساس، عملکرد تقوي بررسي شود و ببينند که سايپا به لحاظ فني در ديدارهاي اخير خود پيروز شده است.



صادقي يادآور شد: در فصل جاري ما تنها در ديدار دو هفته پيش خود مقابل فولاد خوزستان با يک گل اختلاف به پيروزي رسيديم و در مابقي ، پيروزي هاي تيم ما با اختلاف دو گل بوده است.



وي اظهار داشت: بعد از بازي با فولاد خود جلالي تيم سايپا را ستود ، در بازي با تراکتور شرايط جوي مانع از انجام بازي خوب شد ، در ديدار با فجر کاملا برتر بوديم و در مقابل راه آهن قبول دارم که خوب بازي نکرديم.



صادقي ادامه داد: تقوي در اين چند ديداري که به عنوان سرمربي حضور داشته عملکرد بسيار خوبي داشته و پرداختن به حواشي جز ناديده گرفتن تلاش هاي بازيکنان و کادر فني و به نوعي بي احترامي به مجموعه سايپا چيز ديگري ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:صادقي,رتبه پنجم,ليگ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    صادقي: دنبال رتبه پنجم در ليگ هستيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)