راميرس: چلسي مقابل بارسا تاريخ ساز شد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

راميرس: چلسي مقابل بارسا تاريخ ساز شد

اين ستاره برزيلي اولين گل چلسي را در ديدار برگشت دو تيم درمرحله نيمه نهايي اروپا که سه شنبه شب درنوکمپ برگزار شدو با تساوي 2-2 به پايان رسيد را به ثمر رساند.



درپايان اين ديدار راميرس در صحبتهايي به گلوبوسپورته گفت:« ما تاريخ ساز شديم. ما با 10 بازيکن بازي مي کرديم ولي با تعهد و فداکاري بازي کرديم. ما خيلي دويديم و به دنبال گل بوديم و اين براي هميشه درتاريخ خواهد ماند.يکي دوسال ديگر مردم خواهندگفت:" چلسي بارسا را در نوکمپ حذف کرد." ما در طول اين فصل خيلي خوب نبوديم ولي ثاب کرديم که از ابتدا قصدمان رسيدن به بازيهاي فينال بود.ما تيم خوبي در بازي شهر لندن داشتيم و من گفتم که ماشايستگي برخورداري از احترام را داريم. درصورتي که اين طور نبود.از الان به بعد احترام بيشتري به ما گذاشته خواهد شد.»



راميرس بسيار خوشحال است که تيمش بعد از آنکه بارسا با نتيجه 0-2 از چلسي جلوبود، توانست به جريان بازي برگردد . او دراين باره گفت:« گل من در پايان نيمه واقعا مهم بود. اين اولين بازي من در نوکمپ بود و به ثمر رساندن چنين گلي فوق العاده است. قطعا اين گل لحظه بسيار ويژه اي در کارنامه ورزشي من خواهد بود و اين اثبات کننده فصل خوبي است که در حال سپري کردن هستم. فکر نمي کنم که يک قهرمانم. در زمين مسابقه فقط تلاش مي کنم تا به تيم کمک کنم. به لطف خدا، من پاس گل دروگبا در استمفورد بريج را به او رساندم و در بازي برگشت هم گلي زدم که مارا به جريان بازي برگرداند. خدا مي داند که چه مي کند و مي داند که افراد بايد فروتن باشند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:راميرس,چلسي,بارسا,تاريخ ساز,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    راميرس: چلسي مقابل بارسا تاريخ ساز شد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)