عزيزي: ميتوانيم استقلال را شکست دهيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

عزيزي: ميتوانيم استقلال را شکست دهيم

بيژن عزيزي پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در مورد ديدار روز جمعه با استقلال تاکيد کرد: در بازيهاي باقيمانده بايد پيروز شويم، بايد در تمام مسابقات با هدف برد به ميدان برويم، در حال حاضر وضعيت شهرداري در جدول به گونه‌اي است که فقط بايد پيروز شويم و کار سختي در ديدار با استقلال داريم اما شهرداري پتانسيل برد را دارد.



وي ادامه داد: تمام تلاش من اين است که آرامش را در تيم حکمفرما کنم تا بازيکنان با تمرکز همراه با آرامش کار کنند و زياد نگران نتيجه نباشند، اصول دفاع و حمله را در ميدان به خوبي اجرا کنند، البته بازي با استقلال هم براي ما مثل ساير ديدارهاست و بايد پيروز شويم.



سرمربي شهرداري تبريز در مورد نقاط ضعف استقلال گفت: استقلال با توجه به اينکه هم در ليگ قهرمانان آسيا و هم در ليگ برتر مسابقه مي‌دهد، فرسوده شده است. شايد خستگي و شايد هم دلايل ديگر باعث فرسودگي استقلال شده که نمي‌خواهم به آن دلايل ورود کنم اما نمايشي که من از استقلال در روزهاي اخير ديدم با بازي اين تيم در اواسط فصل خيلي تفاوت دارد و استقلال ديگر آن شادابي لازم را ندارد.



عزيزي در مورد اينکه اين فرسودگي و خستگي به سود شهرداري تبريز است، اظهار داشت: دوست نداريم آرزو کنيم حريف مشکل داشته باشد تا ما موفق شويم، مي‌خواهيم کار خودمان را انجام دهيم.



سرمربي شهرداري تبريز در مورد اينکه چند درصد احتمال پيروزي برابر استقلال را مي‌دهد،‌ گفت: نمي‌دانم، 90 دقيقه بازيکنان بر چرخ و فلک احساس و منطق سوار هستند و نمي‌توان پيش‌بيني کرد چه اتفاقي رخ مي‌دهد اما شکست استقلال براي ما غيرممکن نيست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:عزيزي,استقلال,شکست,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    عزيزي: ميتوانيم استقلال را شکست دهيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)