عسگري:دراين هفته تيم‌ها به داوري اعتراضي نداشتند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

عسگري:دراين هفته تيم‌ها به داوري اعتراضي نداشتند

حسين عسگري در خصوص قضاوت داوران در هفته سي و دوم، گفت: طبق روال جاري بررسي عملکرد و قضاوت داوران در پيکارهاي ليگ را در دستور کاري خود داشته و با بازبيني برخي از فيلم‌هايي که به دست‌مان رسيد شاهد عملکرد خوبي از داوران بوديم. در واقع مشکلات و اشتباهات تاثير گذاري از سوي داوران وجود نداشت.

 وي افزود: متاسفانه از ديدارهايي که تيم‌هاي نفت تهران، راه آهن و سايپا ميزبان هستند فيلمي در اختيار نداريم و معمولا زماني که کادر فني تيم‌ها اعتراض مي‌کنند بايد فيلمي را در اختيارمان قرار دهند تا آنرا بازبيني کنيم.


 عسگري در خصوص قضاوت  داوران در ديدار نفت تهران و نفت آبادان گفت: در اين بازي 3 پنالتي براي نفت تهران و يک پنالتي براي نفت آبادان گرفته شد که از 3 پنالتي  دو پنالتي صحيح بود و يک پنالتي از سوي داور برگشته شد. زماني که کمک داور پرچم خود را به نشانه آفسايد بالا برده بود داور متوجه نشد و براي نفت تهران پنالتي اعلام کرد اما زماني که متوجه شد پرچم به نشانه آفسايد بالا رفته، از تصميم خود برگشت. در واقع واحدي و تيم داوري‌اش طبق قانون عمل کرده و مشکلي در اين بازي نبود.


 وي در خصوص اعتراض تيم راه آهن در ديدار با تراکتور سازي گفت: تيم راه آهن به استناد کار کارشناسي يکي از داوران که اعلام کرده بود پنالتي صحيح است، شديدا اعتراض داشت اما در مرحله دوم و پس از بحث و بررسي در خصوص صحنه فيلم، کارشناس متوجه شد که اشتباه کرده و پنالتي نبوده است و در واقع عنوان کرده که تصميم در اين خصوص سخت است و آنچه داور اعلام کرده، صحيح است.



 عسگري گفت: باشگاه راه آهن 2 عکس براي ما فرستاده که با کمي دقت مي‌توان به اين نکته پي‌برد که قبل از برخورد دروازه‌بان تراکتور با مهاجم راه‌آهن، اين بازيکن در حال زمين خوردن بوده و معتقدم در آن صحنه داور به درستي تشخيص داده و پنالتي نبوده است.

 

 وي گفت: تا کنون طبق گزارش ناظران و نمايندگان اعتراضي بر داوري‌هاي هفته 32  نبوده و اگر تيمي در خصوص داوري اعتراض دارد مي‌تواند با فيلم و مستندات کافي اعتراض خود را اعلام کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:عسگري,داور,اعتراض,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    عسگري:دراين هفته تيم‌ها به داوري اعتراضي نداشتند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)