جذب دروازه‌بان خارجي ارتباطي به سازمان ليگ ندارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جذب دروازه‌بان خارجي ارتباطي به سازمان ليگ ندارد

هوشنگ نصيرزاده اظهار داشت: سازمان ليگ اصولا تشکيلات برگزار کننده بازي‌هاست و حق اظهار نظر فني در امور باشگاه‌ها، نحوه ورود و خروج بازيکنان، درو‌ازه‌بانان و مربيان خارجي را ندارد و دامنه اختياراتش منحصر به برگزاري مسابقات است. بنابراين هرگونه نظر آنها در مورد چگونگي استفاده از بازيکنان خارجي ملاک عمل نيست و دخالت سازمان ليگ در اين حوزه غير مسئولانه تلقي مي‌شود.

 وي ادامه داد: در يک فدراسيون مدرن اين نوع سياست‌گذاري‌ها و کنترل‌ها توسط کميته فني انجام مي‌شود و آنها هستند که در مورد کيفيت ورود مربيان، بازيکنان و دروازه‌بان‌هاي خارجي از هر حيث مي‌توانند نظر بدهند و تعيين تکليف کنند. درواز‌ه‌بان خارجي وارد شود يا نه، رتبه مربيان وارداتي در چه ميزاني باشد و چه مصاديقي براي آنها در نظر بگيرند يکي از وظايف ويژه کميته فني يک فدراسيون در جهان است.


 نصيرزاده در مورد سقف قرارداد بازيکنان تاکيد کرد: در اين مورد هم سازمان ليگ مسئوليتي براي دخالت ندارد و تعيين سقف قيمت بازيکنان از وظايف خاص اتحاديه باشگاه‌هاست و اصول مديريت فوتبال در اين موضوع هيچ حقي براي برگزار کننده بازي‌ها يعني سازمان ليگ قايل نيست. باشگاه‌ها بايد در اتحاديه براي تعيين سقف قرارداد بازيکنان به توافق برسند و در اين ارگان تفاهم‌نامه امضا شود. اميد است اين تذکرها ما را به استانداردها نزديک کرده و حوزه اختيارات سازمان درگير در فوتبال را مشخص کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:دروازه‌بان خارجي,سازمان ليگ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جذب دروازه‌بان خارجي ارتباطي به سازمان ليگ ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)