استيلي:اتحاد پرسپوليس بايد تقويت شود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

استيلي:اتحاد پرسپوليس بايد تقويت شود

''حميد استيلي'' درخصوص ديدار پرسپوليس و الهلال در چارچوب رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا،گفت:با توجه به شکست اين تيم در ديدار مقابل تراکتورسازي بايد همه دست به دست هم دهيم تا با موفقيت در ديدار مقابل الهلال دل هواداران را شاد کنيم.



وي ادامه داد:خوشبختانه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا عملکرد بسيار بهتري نسبت به ليگ برتر داشته و مي تواند با يک تساوي مقابل الهلال شانس خود را بري صعود به عنوان تيم اول از گروه افزايش دهد.



سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي تيم آرزو موفقيت مي کنم زيرا پرسپوليس بازيکنان بسيار خوبي در اختيار دارد و مي تواند نتايج قابل انتظار هوادران را کسب کند.



وي تصريح کرد: کادرفني بايد در ديدار مقابل الهلال، اتحاد تيمي را افزايش دهند و مطرح کردن مسايلي چون جدايي بعضي از بازيکنان در انتها فصل صحيح نيست.



وي اظهار داشت: به طور حتم در ديدار مقابل الهلال نقش بازيکنان با تجربه بيش از گذشته مهم خواهد بود و اميدوارم شاهد عملکرد خوب اين بازيکنان باشيم.



استيلي در خصوص دلايل نوسان زياد پرسپوليس، خاطرنشان کرد: اين مساله را بايد کادرفني پاسخگو باشد زيرا در تيم نيستم تا از نزديک مشکلات را بررسي کنم.



سرمربي سابق پرسپوليس گفت: اميدوارم بازيکنان پرسپوليس از حيثيت اين تيم دفاع کنند و همانطور که دنيزلي در ابتدا حضور خود اعلام کرد بازيکنان خوبي در اختيار دارد و فکر مي کنم آنها مي توانند نتايج خوبي را در ليگ قهرمانان‌ آسيا رقم بزنند.



استيلي در خصوص شايعات اخير مبني بر کم کاري بعضي از بازيکنان پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي خاطرنشان کرد: به هيچ عنوان اين مساله را قبول ندارم زيرا من با آنها از نزديک کار کرده ام و تنها مشکل پرسپوليس مشکلات روحي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:استيلي,اتحاد پرسپوليس,تقويت,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    استيلي:اتحاد پرسپوليس بايد تقويت شود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)