20درصد پاياني قرارداد براساس عملکرد‌بازيکنان خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

20درصد پاياني قرارداد براساس عملکرد‌بازيکنان

 منصور قنبرزاده در مورد اينکه نفت تهران در 5 هفته متوالي در ليگ بردي نداشته است گفت: فشردگي بازي‌ها کار را سخت کرده است. به جز سپاهان و تراکتورسازي ساير تيم‌هاي ليگ در نتيجه گيري دچار مشکل شده‌اند. ذوب آهن، صبا و هم پيروز نشده‌اند. واقعيت اين است که 5 بازيکن اصلي‌مان دچار مصدوميت هستند و بازيکنان جايگزين هم نتوانسته‌اند خلا آنها را به خوبي پر کنند.


 وي ادامه داد: برخي از بازيکنان تيم نفت که هم تجربه بالايي در ليگ برتر دارند و هم رقم قراردادشان نسبت به ساير بازيکنان بالاتر است متاسفانه نتوانسته‌اند انتظارهاي کادر فني و مديريتي باشگاه را برآورده کنند. با اين حال هنوز در رده پنجم جدول هستيم و به کار خود ادامه مي‌دهيم.


 مديرعامل نفت تهران در مورد اينکه بازيکنان را جريمه مي‌کند يا نه خاطرنشان کرد: 20 درصد پاياني رقم قرارداد بازيکنان بر اساس شايستگي بازيکنان پرداخت مي‌شود. من از واژه جريمه استفاده نمي‌کنم بلکه عنوان پرداخت عادلانه را انتخاب مي‌کنم. ممکن است برخي از بازيکنان که نتوانند انتظارها را برآورده کنند تا 20 درصد باقي‌مانده مبلغ قرادادشان به آنها پرداخت نشود.


 قنبرزاده در مورد آينده تيم نفت اظهار داشت: برنامه‌ريزي‌هايي خود را براي فصل آينده انجام داده‌ايم و طبيعي است که يک سري بازيکن مورد نظر کادر فني براي فصل آينده هستند اما نه اسم اين افراد را بيان کرده‌ايم و نه با آنها مذاکره‌اي داشته‌ايم. از لحاظ اخلاقي اين کار را درست نمي‌دانيم و آخر فصل چنين کاري خواهيم کرد. حسين فرکي هم سرمربي فصل آينده ما خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    20درصد پاياني قرارداد براساس عملکرد‌بازيکنان

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)