تيم فوتبال نوجوانان فردابه مصاف گرجستان مي‌رود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تيم فوتبال نوجوانان فردابه مصاف گرجستان مي‌رود

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اين بازي فردا ساعت 8:30 به وقت تهران در ورزشگاه اسپورت آلماتي برگزار خواهد شد. اين تيم در اولين بازي اش يک بر صفر از سد آذربايجان گذشت.

 امروز در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي مقابل گرجستان، علي دوستي مهر به همراه چيا فوادي مدير رسانه اي تيم ملي حاضر شدند اما به دليل اينکه اکثر خبرنگاران در ديدار ارمنستان و ترکمنستان حضور داشتند کنفرانس مطبوعاتي مربيان ايران و گرجستان خيلي زود به پايان رسيد.
 

 دوستي مهر در اين کنفرانس دقايقي کوتاه صحبت کرد و گفت: ما خيلي خوشحاليم که در اين رقابتها حضور داريم اما دوست دارم به نکته اي اشاره کنم. اينکه ما همين دو سه ماه پيش با تيم ملي نوجوانان گرجستان بازي کرده ايم و اين بازيکنان با اين قد و قواره اصلا بازيکناني نيستند که در تفليس ما ميهمانشان بوديم. البته ما مقابل ترکيه هم با همين شرايط قرار گرفتيم و پيروز شديم چرا که عقيده داريم اين فوتبال پاک و عاري از هر نوع مساله اي مي تواند به اعتلاي فوتبال پايه کمک کند. به نظر من تيم ملي جوانان گرجستان به جاي تيم ملي نوجوانانشان به آلماتي آمده است اما ما اين تيم را هم شکست مي دهيم.

 
 سرمربي تيم ملي نوجوانان در پايان گفت: ما امروز مصدومي نداديم اما مطمئنا در بازيهاي تورنمنت، حضور بازيکنان با اختلاف سني ممکن است باعث مصدوميت هايي شود. ضمن اينکه بازيها روي چمن مصنوعي انجام مي شود و اين کار را کمي مشکل مي کند. بارندگي هايي که هم در اين دو روز وجود داشته کار را سخت تر هم کرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    تيم فوتبال نوجوانان فردابه مصاف گرجستان مي‌رود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)