نصرتي: به روحيه و آرامش نياز داريم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نصرتي: به روحيه و آرامش نياز داريم

محمد نصرتي اظهارداشت: بازي مقابل تراکتورسازي مثل يک کابوس بود. الان شرايط خيلي بدي داريم و اين در حالي ست که بايد روز سه شنبه هم در يک بازي حساس مقابل الهلال قرار بگيريم. بازيکنان پرسپوليس الان وضعيت خوبي ندارند و بيشتر از هرچيز به آرامش و روحيه نياز داريم.

وي ادامه داد: درست است که در ليگ نتايج خوبي نگرفته ايم اما هنوز ليگ قهرمانان را در پيش داريم و بايد خودمان را براي بازيهاي حساسي که در پيش داريم آماده کنيم. بازي سختي مقابل الهلال داريم و براي اينکه خيالمان بابت صعود راحت شود به 3 امتياز نياز داريم. نمي دانم هواداران از اين بازي استقبال مي کنند يا نه اما پرسپوليس نتايج خوبي در بازيهاي آسيايي گرفته و اميدوارم آنها از ما مقابل الهلال حمايت کنند.



نصرتي با اشاره به ديدار پرسپوليس و تراکتورسازي گفت: نيمه اول خيلي خوب بازي کرديم و بايد با اختلاف 2 گل تراکتورسازي را مي برديم و به رختکن مي رفتيم. انگار همه چيز دست به دست هم داده بود تا اتفاق بدي بيفتد. پنالتي را از دست داديم و چند موقعيت گلزني هم خراب شد تا نتوانيم به آنچه مي خواستيم برسيم.

وي ادامه داد: در نيمه دوم غافلگير شديم. روي اتفاق گل خورديم. وقتي هم يک تيم گل بد مي خورد شيرازه اش از هم مي پاشد. تا آمديم به خودمان بياييم تماشاگرانشان شلوغ کردند و گلهاي بعدي را هم خورديم.

مدافع پرسپوليس در پايان خاطرنشان کرد: پرسپوليس تيم پرطرفدار و بزرگي است و نبايد چنين وضعيتي داشته باشد. خودم از نظر روحي شرايط خوبي ندارم و اميدوارم با نتايج خوب در آسيا ناکامي ليگ را جبران کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:نصرتي,روحيه و آرامش,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    نصرتي: به روحيه و آرامش نياز داريم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)