پيوس: دنيزلي محافظه کاري را کنار بگذارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پيوس: دنيزلي محافظه کاري را کنار بگذارد

فرشاد پيوس روز شنبه درگفت و گو با ايرنا درخصوص ديدار سه شنبه اين تيم برابر تيم الهلال عربستان،افزود: پرسپوليس با پيروزي مقابل تيم الهلال عنوان نخست گروهي خود را تثبيت و کار خود را براي ادامه اين رقابت ها آسان تر خواهد کرد از اين رو بايد بازيکنان تلاش خود را براي دستيابي به اين مهم به کار گيرند.

وي افزود: البته الهلال تيم دست و پا بسته اي نيست و پرسپوليسي ها کار دشواري در تهران دارند بازيکنان اين تيم بسيار قلدر هستند و فيزيکي بازي مي کنند.

به گفته وي ، وضعيت اين تيم به نسبت گذشته بسيار بهتر شده و سرعت بازيکنان بالا رفته است . در عين حال روي زمين نيز خوب بازي مي کنند و توانايي شان براي انتقال توپ از کناره هاي زمين افزايش يافته است.

پيوس تصريح کرد:درديدار رفت اين تيم با پرسپوليس نيز بازيکنان اين تيم چندين موقعيت مناسب براي گلزني داشتند برهمين اساس بازيکنان پرسپوليس نبايد آنان را دست کم بگيرند.

کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه تيم پرسپوليس بايد در ديدار روز سه شنبه حساب شده و منطقي بازي کند، افزود:فوتبال عربستان يک سر و گردن بالاتر از تيم هاي عربي همانند امارات، قطر و دوبي است. عربستاني ها با فوتبال روز دنيا آشناتر هستند.

وي با اشاره به صبر تيم هاي عربي درديدار مقابل ساير تيم ها به خصوص تيم هاي ايراني تصريح کرد: به اعتقاد من پرسپوليس در اين ديدار ابتدا نبايد گل بخورد تا 3 امتياز بازي را از دست دهد بازيکنان پرسپوليس در ادامه بايد مرکز زمين را در اختيار بگيرند و فاصله خط دفاع و حمله خود را کم کنند و در پايان تمرکز خود را از دست ندهند تا پيروز اين ديدار باشند.



پرسپوليس در ديدار روز سه شنبه شيث رضايي مدافع وسط خود را به دليل مصدوميت دراختيار نخواهد داشت . پيوس در اين باره و مشکلات احتمالي تيم پرسپوليس گفت: به نظر نمي رسد مشکل خاصي بوجود بيايد عليرضا نورمحمدي هم مدافع خوبي است و در صورت آماده بودن مي تواند جاي خالي شيث را که نمايش خوبي در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا داشته است پر کند.



تيم هاي پرسپوليس ايران و الهلال عربستان روز سه شنبه در چارچوب رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا با يکدگر ديدار خواهند کرد.

اين بازي راس ساعت 18 و درورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:پيوس,دنيزلي,محافظه کاري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پيوس: دنيزلي محافظه کاري را کنار بگذارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)