پروين: پرسپوليس انگيزه ندارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پروين: پرسپوليس انگيزه ندارد

علي پروين درباره شرايط پرسپوليس بعد از بازي با تراکتورسازي گفت:‌ بازي با تراکتورسازي تمام شده و نتيجه تلخي به دست آمده و اجازه بدهيد در آستانه بازي با الهلال زياد درباره گذشته صحبت نکنيم. نتيجه خوبي بدست نيامد و قطعا همه ما ناراحت هستيم اما بايد به فکر بازي با الهلال باشيم.

 

وي ادامه داد: برخي‌ مي‌گويند هواداران روز سه‌شنبه به ورزشگاه نمي‌آيند. مگر مي‌شود پرسپوليس با الهلال که هميشه با آن کري داشته، بازي کند و هواداران، تيم را همراهي نکنند؟ من به شما مي‌گويم تک تک هواداران مثل شير در ورزشگاه آزادي حاضر مي‌شوند و مانند بازي با الغرافه و الشباب 90 دقيقه پرسپوليس را تشويق مي‌کنند.

 

پروين تاکيد کرد: الهلال تيم خوبي است اما ما هم در آسيا تيم خوبي هستيم. روز سه شنبه پرسپوليس بازي ندارد بلکه ايران بازي دارد. ما مي‌خواهيم با يک برد شيرين سرگروه شويم و در تهران در مرحله بعدي ميزبان باشيم.

 

وي درباره جلسه روز گذشته با بازيکنان گفت: من اگر در بين بازيکنان حضور پيدا مي‌کنم فقط صحبت فوتبالي مي‌کنم و به مسائل ديگر کاري ندارم. حرف‌هاي خودماني خوبي زديم و تا توانستيم به تيم روحيه داديم. من به بازيکنان حق مي‌دهم چون در ليگ برتر انگيزه‌اي ندارند. بي‌انگيزگي دليل اصلي نتيجه نگرفتن پرسپوليس است و تيم مريض نيست.

 

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: در جلسه روز گذشته رويانيان دلش گرفته بود اما به بازيکنان روحيه داد و حالا منتظر هنرنمايي بازيکنان هستيم. قطعا مي‌توان الهلال را در آزادي شکست داد مخصوصا در شرايطي که 100هزار نفر باشند و ورزشگاه براي آنها جهنم مي‌شود.

 

پروين خطاب به برخي پيشکسوتان پرسپوليس گفت: از پيشکسوتان و دوستان خودم مي‌خواهم صبور باشند. عکسي در از روزنامه‌ها ديدم که قديمي‌هاي پرسپوليس را به تصوير کشيده بود. واقعا ياد اين بازيکنان به خير. همان جا ياد ناصر محمدخاني و حرکات خوبش را زنده کردم. ناصر خودش يک تيم بود. پيشکسوتان بدانند بازيکنان پرسپوليس به دليل اين در برخي بازي‌ها بد هستند چون انگيزه ندارند و اين موضوع طبيعي است. انشاءالله روز سه شنبه پرسپوليس ديگري خواهيم ديد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:پروين,پرسپوليس,انگيزه,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پروين: پرسپوليس انگيزه ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)