طالب‌لو: اميدوارم از شاهين حمايت کنند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

طالب‌لو: اميدوارم از شاهين حمايت کنند

وحيد طالب لو در مورد آخرين وضعيت خود عنوان کرد: از روزي که عمل جراحي کردم شرايطم بهتر شده است. کمي درد دارم که طبيعي است. فردا مرخص مي شوم و بايد بعد از 4 هفته فيزيوتراپي را آغاز کنم. در اين مدت نمي توانم تمرين داشته باشم.

وي در خصوص اينکه گفته مي شود تا مدت ها نمي تواند بازي کند، گفت: برخي شايعه درست کرده اند که تا پاييز نمي توانم بازي کنم اما صحت ندارد. پزشکم گفت از دو ماه و نيم ديگر مي توانم تمريناتم را آغاز کنم.


طالب لو تاکيد کرد: بايد از همه کساني که در اين مدت براي ملاقاتم به بيمارستان آمدند، زنگ زدند يا گل فرستادند تشکر کنم. تشکر ويژه اي هم از دکتر نوروزي و اصلاني و ستوده دارم که برايم خيلي زحمت کشيدند و پرسنل بيمارستان آتيه هم در اين دو سه روز تنهايم نگذاشتند. بازيکن فوتبال که مصدوم مي شود فقط خودش درگير اين مصدوميت نيست و من بايد از همسرم که شبانه روز کنارم است و خانواده ام که نگرانم شدند تشکر کنم.


اين دروازه بان خاطرنشان کرد: در بيمارستان آتيه آقاي ايرانمنش بستري هستند و من ديروز به ملاقاتش رفتم و براي او آرزوي سلامتي دارم.


طالب لو در مورد وضعيت شاهين گفت: خيلي دوست داشتم در دو بازي باقي مانده کنار اين تيم باشم اما قسمت نبود. شاهين پتانسيل ماندن در ليگ برتر را دارد و اميدوارم در دو هفته باقي مانده حمايت شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:طالب‌لو,شاهين,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    طالب‌لو: اميدوارم از شاهين حمايت کنند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)