ميثاقيان:نمي‌خواهم در ليگ يک مربيگري ‌کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ميثاقيان:نمي‌خواهم در ليگ يک مربيگري ‌کنم

اکبر ميثاقيان در خصوص انصراف تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان از ديدار فينال ليگ دسته اول عنوان کرد: پس از بازي آخر بازيکنان تيم را ترک کردند و رفتند. حالا جمع کردن آنها بسيار سخت است و به همين دليل از فدراسيون درخواست دادم در اين بازي حاضر نشويم و آنها نيز اين موضوع را پذيرفتند.

وي در خصوص اينکه پيش از اين مديرعامل باشگاه گفته بود هر بازيکني که براي ديدار فينال برابر پيکان حاضر نشود، جريمه مي‌شود؛ خاطرنشان کرد: مديرعامل هم ديد که جمع کردن تيم کار بسيار سختي است. سرمربي بايد تيم را جمع کند و ديدم از سر گرفتن تمرينات کار بسيار سختي است. ما يک فصل بسيار سخت را پشت سر گذاشتيم و با تمام اين مسائل توانستيم به مقام قهرماني دست يابيم. فرقي ندارد ما قهرمان شويم يا پيکان. در گروه خود با تيم دوم 10 امتياز اختلاف داريم و همين کافي است.


سرمربي آلومينيوم درباره مربيگري خود در فصل آينده اظهار داشت: هنوز مشکلات آلومينيوم برطرف نشده است. اولويت من ادامه مربيگري در اين تيم است. اگر آلومينيوم نشد به ساير تيم‌ها خواهم رفت، البته اگر مرا بخواهند. در هر صورت نمي‌خواهم ديگر در ليگ دسته اول مربيگري کنم.


وي درباره علت عدم مربيگري در ليگ دسته اول گفت: همه از اينکه لاغر شده‌ام نگران هستند و از من مي‌پسند که مريض شده‌ام، اما اينگونه نيست. بايد بگويم سرطان فوتبال گرفته‌ام! مربيگري در ليگ دسته اول خيلي اذيت‌کننده است. بايد تمام بازي‌ها را ببري و اگر يک بازي مساوي کني در جدول سقوط مي‌کني.


سرمربي آلومينيوم درباره حضورش در ورزشگاه اکباتان در بازي راه‌آهن و فولاد و پيشنهاد ساير تيم‌ها به او تصريح کرد: بازار گرمي نمي‌کنم ولي در واقع همه تيم‌هاي ليگ دسته اولي که مرا مي‌خواهند، اما نمي‌خواهم در اين ليگ بمانم. به علت خاطرات خوشي که در راه‌آهن داشتم به ورزشگاه رفتم تا دلم باز شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:ميثاقيان,ليگ يک,مربيگري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ميثاقيان:نمي‌خواهم در ليگ يک مربيگري ‌کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)