من تنها کسي هستم که به بالوتلي اطمينان دارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

من تنها کسي هستم که به بالوتلي اطمينان دارد

مهاجم ايتاليايي سيتي در رقابت هاي اين فصل جنجال هاي زيادي ايجاد کرد که آخرين آن دريافت کارت قرمز مقابل آرسنال و محروميت سه جلسه اي اش بود.

 مانچيني بعد از اين اتفاق از هموطنش انتقاد کرد و حتي از اتحاديه فوتبال انگليس خواست تا محروميت بيشتري براي اين بازيکن در نظر بگيرد.

 با اين وجود، در آستانه ديدار حساس مقابل منچستريونايتد، مانچو تاکيد کرد که به سوپر ماريو کاملا اطمينان دارد.

 

 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" شايد من تنها فرد در دنياي فوتبال باشم که به ماريو اعتماد دارد. او مثل هميشه خوب تمرين مي کند.

 او مي تواند در يک بازي، دو يا سه گل به ثمر برساند و اين بسيار خوب است. او به خاطر کارت قرمزي که در ديدار با آرسنال گرفت، از من عذرخواهي کرد و اکنون براي ديدار با منچستريونايتد آماده مي شود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:بالوتلي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    من تنها کسي هستم که به بالوتلي اطمينان دارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)