دغدغه هاي کي روش براي صعود به جام جهاني خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دغدغه هاي کي روش براي صعود به جام جهاني

دراين اردو که براي رويارويي با تيم ملي موزامبيک برگزار مي شود، بازيکنان تيم هاي پرسپوليس، استقلال و سپاهان به دليل حضور در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا و همچنين لژيونرها حضور ندارند.

سرمربي تيم ملي از اين فرصت استفاده کرده و بازيکنان جوان را به اردو دعوت کرد تا آنان با برگزاري تمرينات به هماهنگي دست يافته و در زمان لازم به کمک تيم ملي بيايند.


کي روش روز يکشنبه در نشست مطبوعاتي خود دغدغه هاي زيادي داشت و چندين بار تاکيد کرد که ‌جام جهاني براي تيم ملي ايران 14 روزديگر آغاز مي شود و بايد از همين امروز به فکر رسيدن به برزيل بود.


البته سرمربي تيم ملي اين هشدار را پيش ازاين هم به مسوولان فدراسيون فوتبال داده بود که بايد حساسيت حضور در مسابقات مقدماتي را به خوبي درک کنند.


به طور حتم مربي کارنامه داري همانند '' کي روش'' بي دليل حرفي را به ميان نمي آورد و در اين راستا نبايد به راحتي از کنار آن گذشت، چرا که اين مربي بزرگ از اينکه درخواست هاي منطقي اش تا به امروز براي آماده سازي تيم ملي برآورده نشده ناراضي است.


نيازتيم ملي به برگزاري ديدارهاي دوستانه با تيم هاي معتبر، حضور دراردوهاي مختلف و همچنين حضور به موقع بازيکنان در اردوها مي تواند کمک شاياني به کي روش براي پياده کردن تفکراتش داشته باشد.


تيم ملي ايران در مقطع زماني بسيار حساس قرار دارد و بايد مورد حمايت تمامي مسوولان و اهالي فوتبال کشور باشد تا کي روش بتواند با تفکرات خود به خوبي از توانايي هاي بازيکنان استفاده کند و راه صعود به جام جهاني را هموار سازد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:کي روش,صعود به جام جهاني,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دغدغه هاي کي روش براي صعود به جام جهاني

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)