دنيزلي: من با مسئوليت خودم آشنايي دارم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دنيزلي: من با مسئوليت خودم آشنايي دارم

مصطفي دنيزلي در نشست خبري پيش از بازي فردا با الهلال عربستان در خصوص اينکه پرسپوليس دو هفته است نتيجه نگرفته و اينکه قبول دارد کار سختي پيش روي اين تيم است گفت: اين مسابقه براي ما حساس است. در آسيا مسابقات مهم و حساسي را برگزار کرديم و نتايج خوبي گرفتيم و اين روند را فردا ادامه مي دهيم.



وي اضافه کرد: وضعيت رواني خوب نيست اما در ليگ قهرمانان آسيا روحيه خوبي داريم. در بازي فردا اعتماد هواداران از دست نمي رود. سعي مي کنيم يک روز خوب را رقم بزنيم. مي خواهيم نتيجه خوبي بگيريم. مطلب زيادي براي گفتن نيست. من با مسئوليت خودم آشنايي دارم و فردا هم به خوبي آن را انجام مي دهم.


دنيزلي درباره اينکه پرسپوليس در دور رفت نتيجه خوبي گرفته اما در بازي با الغرافه به مشکل خورد و اکنون وضعيت را چطور مي بينيد گفت: در بازي با الغرافه با يک حادثه در دقايق آخر روبرو شديم. گلي که خورديم ما را تحت فشار قرار داد ولي فردا اجازه نمي دهيم اين اتفاق رخ دهد. فردا با قوي ترين تيم گروه بازي مي کنيم. بعد از بازي هاي انجام شده نشان داديم در اين گروه قوي ترين ما هستيم. فوتباليست هاي من فردا ثابت مي کنند که ما بهترين هستيم.


دنيزلي در ارتباط با مصدومان پرسپوليس به خصوص شيث رضايي تصريح کرد: در حال حاضر بازيکني که مشکل دارد، داريم اما مي توانند بازي کنند.


وي در پاسخ به سؤالي در مورد حمايت پروين و رويانيان از دنيزلي در ليگ قهرمانان آسيا گفت: من نمي توانم اظهارات را پيگيري کنم ولي زياد هم مهم نيست و به حرف‌ ها اهميت نمي ‌دهم. فردا کار خودم را مي کنم. هر کسي حرفي بزند براي من زياد اهميتي ندارد. بخاطر موفقيت پرسپوليس آمدم و خواستن که آمدم و با قدرت به کارم ادامه مي دهم تا اين تيم را به هدفش برسانم.


سرمربي پرسپوليس در مورد هواداران اين تيم خاطرنشان کرد: هواداران فردا مي آيند و کنار من و بازيکنان هستند و با اين هواداران کامل مي شويم. آنها نباشند قطعا يک چيزي کم داريم. من منتظر همان هواداران با تعداد زياد هستم.


وي درباره اينکه فکر مي کنيد فردا براي پرسپوليس روز باشد يا شب،‌ گفت: فردا "پرسپوليس روز" در ميدان حاضر خواهد بود.


گفتني است، در ادامه اين نشست دنيزلي از سؤال خبرنگاري که مي خواست در مورد ليگ بپرسد جلوگيري کرد.


دنيزلي درباره ليست اخراجي هاي پرسپوليس گفت: هفته گذشته بعد از بازي با تراکتورسازي گفته بودم 10 نفر از اين تيم مي روند اما سوءتفاهم شده بود. برخي خيال کرده بودند از اين 18 نفري که همراه بودند 10 نفر مي رود اما بايد بگويم از ليست 28 نفره 10 نفر مي روند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:دنيزلي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دنيزلي: من با مسئوليت خودم آشنايي دارم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)