نصيرزاده:شکايت سپاهان به فيفا فايده‌اي ندارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نصيرزاده:شکايت سپاهان به فيفا فايده‌اي ندارد

هوشنگ نصيرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت‌هاي اخير مسئولان باشگاه سپاهان درباره اينکه نسبت به راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد بخشيده شدن محروميت يک جلسه اي بازيکن تيم تراکتورسازي پيش از بازي اين تيم با سپاهان به فيفا شکايت کرده اند، گفت: وکيل باشگاه  سپاهان بايد به جاي شکايت در خصوص اين پرونده به کميته انضباطي فيفا به دادگاه عالي ورزش (CAS) شکايت کند چون کميته انضباطي فيفا حالت استيناف را براي فدراسيونهاي عضو ندارد.

وي در همين خصوص افزود: وي بايد آئين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال ايران را ترجمه کرده و به همراه مستندات بخشيده شدن بازيکن تيم تراکتورسازي توسط کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران به دادگاه عالي ورزش در لوزان سوئيس ارائه دهد.


کارشناس مسائل حقوقي فوتبال ايران گفت: از آراي انضباطي صادره در کميته انضباطي ايران نمي توان به فيفا شکايت کرد و شکايت به اين کميته فايده اي ندارد. در اساسنامه فدراسيون فوتبال نيز دادگاه عالي ورزش به رسميت شناخته شده و در واقع آنها آمادگي پذيرش چنين شکايتي را دارند، به همين دليل نيز احکام کميته استيناف فدراسيون فوتبال ايران نبايد قطعيت داشته باشد و بايد در آن قيد شود که شما در صورت اعتراض مي توانيد به دادگاه عالي ورزش شکايت کنيد.


نصيرزاده خاطرنشان کرد: براي مطرح شدن چنين پرونده اي در دادگاه عالي ورزش معمولا نبايد بيش از 15 روز از تاريخ صدور حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گذشته باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:نصيرزاده,سپاهان,فيفا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    نصيرزاده:شکايت سپاهان به فيفا فايده‌اي ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)