رضايي:بايد روحيه رويانيان را عوض ‌کنيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رضايي:بايد روحيه رويانيان را عوض ‌کنيم

شيث رضايي در خصوص آخرين وضعيت خود اظهار داشت: خوشبختانه وضعيت کشاله‌ام نسبت به چند روز قبل بهتر است اما 3 دکتر تيم معتقدند که اگر بازي کنم، ريسک است، ممکن است وضعيتم بهتر شود و ممکن است بدتر شود.

 

 وي افزود:‌ مي‌خواهم بازي کنم و انشاءالله روز بازي با يک آمپول بي‌حسي سعي مي‌کنم وارد زمين شوم. طول مدت درمان پاي من 4 هفته است اما مي‌خواهم پس از گذشت 2 هفته در اين بازي سخت و سرنوشت‌ساز به ميدان بروم.

 

 رضايي خاطرنشان کرد: ما در آسيا نشان داده‌ايم که تيم خوبي هستيم و بايد صددرصد اين بازي را ببريم تا سرگروه شده و در دور بعدي ميزبان حريف خود باشيم. با آمدن هواداران کمر همت مي‌بنديم و با فراموشي دو باخت تلخ، ناکامي‌ها را جبران مي‌کنيم.

 

 رضايي در خصوص شايعه وجود برخي باندبازي‌ها در پرسپوليس گفت: چنين چيزي نداريم، اسم پرسپوليس آنقدر بزرگ است که هميشه نشان داده اين تيم پرطرفدارترين تيم آسيا است. فردا قطعا بهترين عملکرد خود را به نمايش مي‌گذاريم.

 

 وي خطاب به رويانيان گفت: آقاي رويانيان روزي که با ما جلسه داشتي همه مي‌دانند که چقدر ناراحت بودي اما سعي مي‌کنيم با برد الهلال همه چيز را تغيير دهيم و روحيه شما را عوض کنيم.

 

 رضايي تصريح کرد: رويانيان قبل از اينکه به فوتبال بيايد، مديري بوده که کارش فشار زيادي داشته است اما در فوتبال اين موضوع خيلي بيشتر شده است. او هر روز تجربه‌اش بيشتر مي‌شود و بايد از او تشکر کرد که 70 درصد از قرارداد بازيکنان را تا الان پرداخت کرده و زحمات زيادي کشيده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:رضايي,روحيه رويانيان را عوض ‌کنيم,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رضايي:بايد روحيه رويانيان را عوض ‌کنيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)