سپاهان شکايت کند تا ببينيم به کجا مي‌رسند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سپاهان شکايت کند تا ببينيم به کجا مي‌رسند

محمد حسين جعفري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد پرداختي بازيکنان اظهار داشت: قرار است در همين يکي دو روز درصد ديگري از قرارداد بازيکنان پرداخت شود. هنوز اين پول به حساب باشگاه واريز نشده اما بنياد تعاوني سپاه در حال انجام کارهاي اداري است تا اين پول را پرداخت کند.

وي در خصوص صحبت هاي سياوش اکبرپور و انتقاد وي نسبت به وضعيت مالي باشگاه گفت: براي من عجيب بود که اين صحبت ها را اکبرپور انجام داد چون از ابتداي فصل تا به حال چنين صحبت هايي نکرده بود. از بخشي از صحبت هايش بوي پول مي داد و برخي حرف ها در مصاحبه اش مستتر بود. او به کميته انضباطي باشگاه مي آيد تا در اين باره توضيح دهد.


مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در ارتباط با بليت فروشي گفت: روز گذشته با کفاشيان صحبت کردم و گفت امروز و فردا نظرش را مي گويد اما شايد سياست فدراسيون اين است که امروز و فردا کند تا اين فصل تمام شود.


جعفري در پاسخ به اين سؤال که هيئت مديره براي فصل بعدي تصميم گيري کرد يا خير و اگر قلعه نويي در تراکتورسازي نماند چه گزينه هايي دارند، تصريح کرد: هيئت مديره هفته آينده تصميم گيري مي کند اما من احتمال مي دهم که قلعه نويي در تراکتورسازي بماند و به همين دليل خيلي به دنبال گزينه ديگري نيستيم.


وي درباره شکايت باشگاه سپاهان به فيفا به دليل بخشش محروميت توزي گفت: اطلاع دقيقي از اين موضوع ندارم. آنها شکايت کنند تا ببينيم به کجا مي رسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:سپاهان شکايت کند تا ببينيم به کجا مي‌رسند,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سپاهان شکايت کند تا ببينيم به کجا مي‌رسند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)