تکذيب ممنوعيت ورود بازيکنان به شبکه‌هاي اجتماعي خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تکذيب ممنوعيت ورود بازيکنان به شبکه‌هاي اجتماعي

عليرضا عليپور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صحبت‌هايش در برنامه نود مبني بر اينکه يکي از بازيکنان آفريقايي در ايران شرکت صادراتي تاسيس کرده و پول زيادي از ساير بازيکنان آفريقايي گرفته است، گفت: اين شخص همان عيسي ترائوره بازيکن پيشين پرسپوليس و سايپاست که به طور غير قانوني به اين کار مشغول است. ما منتظر گزارش‌هاي بيشتري هستيم تا با مستندات بيشتري درباره اين بازيکن صحبت کنيم.

وي افزود: ترائوره مجوز فعاليت ندارد و يا آنرا به ما نشان نداده است. البته براي ما مهم اين است که وقتي يک تبعه خارجي به عنوان بازيکن وارد کشورمان مي شود نبايد به فعاليت‌هاي ديگري مشغول شود. من تعجب مي کنم باشگاه‌هايي که اين بازيکنان را به کار مي‌گيرند چرا چنين مسائلي را دنبال نمي‌کنند و بازيکنان خارجي خود را براي انجام هر کاري آزاد مي‌گذارند.


عليپور با اشاره به سابقه ترائوره و بازي در تيم هاي ليگ برتري، تاکيد کرد: در حال حاضر نمي دانم اين بازيکن کجاست. به نظرم دو سالي هست که او ديگر اصلا بازي نمي‌کند.


دبير ستاد منشور اخلاقي در ادامه درباره ماجراي ورودش به قضيه "فونيکه‌سي" بازيکن تيم صنعت نفت خاطرنشان کرد: اجازه بدهيد تا آخر خط اين قضيه برويم و بعد درباره آن صحبت کنم. ما با مديربرنامه‌هاي اين بازيکن صحبت کرديم و اميدواريم که نسبت به اقداماتشان توجيه شده باشند.


وي همچنين در خصوص نامه ستاد منشور اخلاقي به باشگاه ها مبني بر ممنوعيت فعاليت بازيکنان در شبکه هاي اجتماعي هم گفت: من هم اين خبر را روز گذشته در روزنامه ها خواندم. ما مشخصا به اين موضوع ورود نکرده ايم و نامه اي در اين خصوص به هيچ باشگاهي نزده ايم. تمام بازيکنان مثل ساير مردم مشمول قوانين عمومي کشور هستند و بايد به آن احترام بگذارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:تکذيب ممنوعيت,بازيکنان,شبکه‌هاي اجتماعي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    تکذيب ممنوعيت ورود بازيکنان به شبکه‌هاي اجتماعي

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)