فتح‌الله‌زاده پاسخ آشتياني را داد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فتح‌الله‌زاده پاسخ آشتياني را داد

علي فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد پرداخت پول به حساب رينالدو اظهار داشت: چند روز قبل حدود 150 ميليون تومان به حساب رينالدو به طور علي الحساب واريز کردم. مبلغ قرارداد او 240 ميليون تومان است و با رسولي نژاد در خصوص ادامه پرداخت قرارداد او صحبت کردم. اين پول بايد سريع پرداخت شود تا مشکلي براي استقلال پيش نيايد. اين پول را مي دهيم تا يک نفر که هر روز مصاحبه مي کند بدهي نداشتم دوباره بدهي ديگري از زمان او سر نزد. يک دفعه مي بينيم که 200،300 بدهي از خود به جا گذاشته است.

وي با اشاره به مصاحبه هاي واعظ آشتياني تصريح کرد: او در اين چند روز مصاحبه هاي زيادي انجام داده و توهين مي کند. واعظ مي خواهد ماليات حقوقش را باشگاه بدهد ما پرداخت نمي کنيم چون ماليات را خود شخص بايد بدهد. او حسابش با اداره ماليات است. آنجا مثل ما نيستند که هر چه او مي گويد به سرمان بخورد. او مي گويد من بايد 5 درصد ماليات را خودم پرداخت کنم درصورتي که همه 10 درصد ماليات حقوقشان را بايد پرداخت کنند.


فتح الله زاده خاطرنشان کرد: هنوز يادم نرفته که فصل قبل يک بازي سخت با ذوب‌آهن داشتيم و او در سايت خودش نوشت که استقلال 200 ميليون تومان جريمه شده اما چنين چيزي نبود. در مورد کمپ باشگاه استقلال صحبت مي کند اما مي بيند که اين کمپ ساخته شده و براي استقلال است. اصلا نمي دانم چرا به او فشار آمده که استقلال صاحب کمپ شده است. پسر خوب! ديگر بزرگ شدي و سن تو بالا رفته، چرا اين حرف ها را مي زني؟! 100 مورد بدهي ات را پرداخت کرديم اما يک کلام صدايمان در نيامد، آن وقت يک بار بدهي يونگ را پرداخت کردي زمين و زمان را هم دوخته اي.


مديرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: واعظ اوايل مي گفت اصلا بدهي ندارد و بعد گفت 300 ميليون بدهي دارم. کم کم بگذرد استقلال بايد يک پولي هم به او بدهد. من هيچ وقت نگفتم فقط او بدهي دارد اما ساير مديران باشگاه شهامت داشتند و گفتند بدهي داريم ولي تو اين شهامت را نداري و نگفتي. چطور بدهي هاي او متعارف است اما بدهي هاي ما نامتعارف مي شود؟


فتح الله زاده در ادامه گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: واعظ آشتياني سه سال است که به من توهين مي کند. گفته بود زماني که من معاون وزير بودم فتح الله زاده با موتور روزنامه پخش مي کرد اما زماني که من سردبير مجله جوانان بودم او اصلا بلد بود معاون وزير را بنويسد؟ او در استقلال حقوق گرفته و مالياتش را هم مي خواهد اما حرف مفت زدن که ماليات ندارد. او به من مي گويد لمپن اما حرف هايي که خودش مي زند مصداق لمپني نيست؟


فتح الله زاده در پايان در مورد بازي امروز پرسپوليس با الهلال و بازي فرداي استقلال با الريان قطر گفت: امروز براي حمايت پرسپوليس به ورزشگاه مي روم و از هواداران دو تيم مي خواهم براي حمايت از پرسپوليس و استقلال به ورزشگاه بيايند و آنها را تنها نگذارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:فتح‌الله‌زاده,پاسخ آشتياني,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فتح‌الله‌زاده پاسخ آشتياني را داد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)