فراخوان استقلال براي حضور هواداران خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فراخوان استقلال براي حضور هواداران

به نقل از سايت باشگاه استقلال، اين باشگاه سرانجام با پيگيري علي فتح‌الله‌زاده، موفق به دريافت توصيه‌نامه ISO 9001:2008 از سوي شرکت الاينس (آمريکاي‌شمالي) شد و به زودي اصل گواهينامه نيز به باشگاه اعطا خواهد شد.

مديرعامل باشگاه استقلال در اين ارتباط گفت: در راستاي حرکت به سمت حرفه‌اي شدن، استاندارد‌سازي، اصلاح و بهبود کيفيت ساختار و فرآيندهاي باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال ايران از دوره قبلي مديريت خود در استقلال در تلاش بوديم تا گواهينامه ISO 9001:2008 به‌دست آوريم. جدايي من از استقلال باعث شد اين مهم نا‌تمام باقي بماند، اما با پيگيري‌هاي دوباره در دوره فعلي مديريت، سرانجام مفتخر به دريافت گواهينامه مذکور شديم.ISO 9001:2008 بخشي از الزاماتي که AFC در راستاي حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها تعريف کرده است را پوشش مي‌دهد و به زودي گواهينامه OHSAS 18001 را نيز دريافت خواهيم کرد که در راستاي ايمني و بهداشت شغلي کارکنان باشگاه، سلامت بازيکنان نسبت به شناسايي ريسک‌ها و خطرات بالقوه و.‌.‌. است که بخش ديگري از الزامات AFC را در‌بر‌مي‌گيرد. ضمن آنکه در راستاي ارزش‌گذاري برند، اقداماتي صورت گرفته است که در اين‌باره توضيح بيشتري نمي‌دهم تا بعد از دريافت گواهينامه مربوطه که بسيار با ارزش است، به طور رسمي آن را اعلام کنيم.


*حماسه ايراني هواداران در روزهاي فوتبال ملي...


سايت باشگاه استقلال همچنين در آستانه بازي با الريان نوشت: استقلال ايران و الريان قطر، عصر فردا در يکي از حسا‌س‌ترين بازي‌هاي مرحله گروهي در ورزشگاه آزادي روياروي هم قرار مي‌گيرند.


استقلال که در رده سوم گروه خود است، با پيروزي در اين بازي مي‌تواند راه صعود را براي خود باز ببيند تا بار ديگر درخششي بي‌نظير در آسيا داشته باشد.


حالا اين پرافتخارترين تيم ايران در آسيا، براي ديداري که از آن به عنوان فينالي بزرگ ياد مي‌شود، چشم به حضور چندده هزارنفري هواداراني دوخته که مي‌توانند پيروزي و موفقيت را براي استقلال به ارمغان بياورند...


باشگاه استقلال همان‌طور که پيش از اين پيشکسوتان و مردان بزرگش از هواداران براي اين بازي دعوت کردند، از آنها مي‌خواهد تا براي حماسه‌اي ايراني- استقلالي، اتحادي بزرگ را در ورزشگاه آزادي رقم بزنند تا الريان، حرفي براي گفتن در اين درياي بيکران هواداران استقلال نداشته باشد.


امروز و فردا، روز فوتبال ايران است و اميد که هواداران ايراني همچون هميشه، در آسيا بي‌بديل ظاهر شده و بتوانند با پر کردن ورزشگاه آزادي، پرسپوليس و استقلال، اين دو نماينده ايران در آسيا را سرفراز کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:فراخوان استقلال,حضور هواداران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فراخوان استقلال براي حضور هواداران

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)