علي کريمي:پرسپوليس نيازي به من ندارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

علي کريمي:پرسپوليس نيازي به من ندارد

علي کريمي پس از بازي با الهلال که با شکست يک بر صفر تيمش همراه بود، اظهار کرد: وقتي مقابل 70 ـ 80 هزار تماشاگر چه در بازي قبل و چه در اين بازي نتوانيم نتايج لازم را کسب کنيم مشکل است و هواداران بايد صبر ايوب داشته باشند که تاکنون ما را تحمل کرده‌اند. هر اعتراضي که به ما کرده‌اند حق داشتند. آن‌ها امسال سنگ تمام گذاشتند. اين فصل براي ما کابوس‌وار بود و آن‌ها بايد در چند بازي باقي مانده از ليگ و جام باشگاه‌ها ما را تحمل کنند تا براي فصل آينده مديريت تيم بازيکناني که دوست دارند را بياورد و تيم‌شان را بسازد.

 

 کريمي ادامه داد: اگر من بازيکن حرفه‌اي هستم بايد قبول کنم که امروز روز کابوس‌واري داشتم و اگر جاي مربي بودم خودم را تعويض مي‌کردم، وقتي يک روز، روز بد من باشد نمي‌توانم بگويم که خوب بودم. اگر بازيکني قرارداد حرفه‌اي دارد و پول حرفه‌اي مي‌گيرد بايد حرفه‌اي برخورد کند. امروز تنها پولادي در زمين خوب کار کرد و حقش بود تماشاگران او را تشويق کنند.

 

 کاپيتان پرسپوليس در ادامه بيان کرد: من معتقدم در بازي برابر الشباب که 6 گل به ثمر رسانديم هم خوب کار نکرديم، تنها موقعيت‌هايمان گل شد. آن بازي روز خوب ما بود و خدا هم در عيد به طرفداران عيدي داد و باعث شد 6 گل بزنيم و آن‌ها خوشحال شوند.

 

 وي افزود: فصل در حال تمام شدن است و اميدوارم اين چند بازي هم تماشاگران ما را تحمل کنند تا فصل بعد تيمي که مي‌خواهند ساخته شود. خوشحالم که اين فصل کابوس‌وار را پشت سر مي‌گذارم.

 علي کريمي اظهار کرد: دنيزلي به من خيلي لطف داشته است اما ديگر پرسپوليس نيازي به من ندارد و فکر مي‌کنم که کم کم بايد رفت.

 

 علي کريمي درباره علت عدم حضورش در بازي تراکتورسازي تبريز گفت: مطبوعات درباره آن بازي صحبت‌هايي کردند اما من مشکل گرفتگي عضله کشاله داشتم. با صحبتي که با دنيزلي انجام داديم،‌ او به من استراحت داد. عده‌اي جوري صحبت مي‌کنند که گويا اگر من در تبريز بودم اتفاق ديگري مي‌افتاد اما شايد اگر من بودم اتفاق بدتر از اين هم مي‌افتاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:علي کريمي,پرسپوليس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    علي کريمي:پرسپوليس نيازي به من ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)