دنيزلي:من بالاي سر تيم و پاسخگو هستم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دنيزلي:من بالاي سر تيم و پاسخگو هستم

مصطفي دنيزلي پس از شکست يک بر صفر مقابل الهلال در نشست خبري گفت: براي تشخيص اين موضوع که الهلال از قلب دفاع به ما حمله مي کرد نيازي نيست که مربي باشيد و اين مسئله واضح بود. تا آنجا که توانستيم سعي کرديم جلوي اين موضوع را بگيريم و بايد قبول کنيم امروز روز خوبمان نبود.

 وي در خصوص اينکه گفته مي شود برخي از بازيکنان تيم کنار گذاشته مي شوند و آيا اين تعداد همان تعدادي هستند که شما گفته بوديد، تاکيد کرد: قبلا هم در نشست خبري توضيح دادم عددي را که اشاره کرده بودم از کل بازيکنان تيم بود اما يک چيز را فراموش نکنيد و آن اينکه ما در يک گروه بسيار سخت تلاش مي کنيم و بازيکنان من تا امروز فوق العاده امتياز جمع کردند. قطعا نياز به تقويت داريم و دو سه بازيکن خوب ميدان امروز از آن ما نبودند.


 دنيزلي افزود: در بازي هاي گذشته همين بازيکنان بودند که امتياز خوبي را جمع کردند ولي با اين شرايط احتمالا در بازي حذفي مرحله بعد مزيت بازي در خانه را نداريم و مجبوريم بيرون خانه بازي کنيم. بايد قبول کنيم الهلال تيم خوبي است و از روز اول معلوم بود اين تيم به اين شکل قوي ظاهر مي شود.


 يکي از خبرنگاران گفت که کريمي 35 ساله است و توان بازي اين سيستم شما را ندارد و باعث دردسر براي پرسپوليس شده و توان بازيسازي هم نداشت که دنيزلي پاسخ داد: اگر از نظر کلي همه بازيکنان ما موفق بودند نتيجه اين چنين نمي شد. صحبت شما درست است و تمام اين تئوري ها روي يک تراوش فکري است و مي تواند درست باشد.


 خبرنگاري پرسيد از اين سؤال ها ناراحت نباشيد، هواداران مي گويند دنيزلي به خاطر ترس از کريمي او را بازي مي دهد و با وجود بازي ضعيف به ميدان مي رود که دنيزلي گفت: امروز روز خوب کريمي نبود اما يکسري از بازيکنان هستند که شرايط هر چه باشد، بايد به ميدان بروند. کريمي ليدر پرسپوليس است و در روزي که او خوب نباشد، بقيه بايد آماده باشند.



 سرمربي پرسپوليس اضافه کرد:‌ اختلافي بين من و کريمي وجود ندارد و هميشه اين سؤال پرسيده مي شود. اگر دوست داريد اختلافي وجود داشته باشد بگوييد اين کار را انجام دهيم. يک روزهايي است که يکسري از بازيکنان اميد تيم هستند و ممکن است با يک حرکت روند بازي را تغيير دهند و آن کسي که ما امروز به او اميد داشتيم علي کريمي بود.

 

 دنيزلي در مورد اينکه هواداران عليه بازيکنان شعار دادند و شعاري عليه شما داده نشد، اظهار داشت: هم من و هم کساني که در ورزشگاه هستند و تمام اعضاي باشگاه براي موفقيت پرسپوليس کار مي کنيم. براي دومين بار در زندگي ام است که معده درد شديدي دارم چون من ناراحتم و همه هم ناراحتند. فکر نمي کنم اين قدر نياز باشد به بازيکنان فشار وارد شود و اگر قضيه اي وجود دارد من بالاي سر تيم هستم و بايد پاسخگو باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:دنيزلي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دنيزلي:من بالاي سر تيم و پاسخگو هستم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)