کاشاني: نظام مديريتي باشگاه ها بايد تغيير کند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کاشاني: نظام مديريتي باشگاه ها بايد تغيير کند

جعفر کاشاني در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس با بيان اينکه مشکلات پرسپوليس فراتر از يک شکست خانگي است، عنوان کرد: تمام مشکلات تيم را بايد بگويم در يک جمله بگويم؛ پرسپوليس بيمار است. روز گذشته پرسپوليس فقط يک دروازه بان داشت و ديگر هيچ. از دفاع، هافبک و مهاجم خبري نبود.

وي در پاسخ به اين سؤال که نقش دنيزلي در اين ناکامي چيست، اظهار داشت: دنيزلي نقشي در اين بيماري ندارد. شايد در تشديد آن نقشي داشته باشد اما ريشه مشکل دارد. دنيزلي فقط يک هماهنگ کننده است.


پيشکسوت پرسپوليس در خصوص اينکه مي توان گفت بازيکنان کم کاري کردند يا خير گفت: کار از اين حرف ها گذشته است. اين تيم از مديريت گرفته تا پايين بيمار است. پرسپوليس و استقلال دو باشگاهي هستند که مي توانند در فرهنگ اين مملکت تاثير بگذارند و اگر مشکلات مديريتي اين دو باشگاه حل شود خيلي از مشکلات فرهنگي جامعه ما هم حل مي شود اما اراده اي براي درست شدن اين دو تيم نيست. من هم مثل يک هوادار نگران هستم.


کاشاني در اين باره که چطور مي شود پرسپوليس در يک بازي به الشباب 6 گل مي زند اما مقابل الهلال اين چنين ضعيف بازي مي کند، تصريح کرد: من به رويانيان هم گفتم فريب اين 6 گل را نخورد چون اين تيم مشکلات عميق تري دارد. در پرسپوليس بايد طرح نو ريخته شود. بهترين راهکار براي درست شدن اين است که وزارت ورزش بخش خصوصي را وارد کند. 30 سال است که مي گوييم پرسپوليس و استقلال بايد خصوصي شوند. تکليف ورزش قهرماني در ايران مشخص نيست. نمي دانيم هدفمان چيست و به دنبال هدف هاي روزمره هستيم. وقتي سيستم درست شود خود به خود نخبه ها و متخصصين روي کار مي آيند درست مثل همان اتفاق هايي که در باشگاه هاي بزرگ دنيا رخ مي دهد.


وي در پاسخ به اين سؤال که آيا تعويض مربي و بازيکن مشکل پرسپوليس را حل مي کند، گفت: تعويض هيچ مهره اي مشکل را حل نمي کند چون سيستم مشکل دارد. مديريت در باشگاه پرسپوليس سليقه اي شده است. نظام مديريتي باشگاه ها ما بايد تغيير کند.


عضو پيشين هيئت مديره پرسپوليس با اشاره به حضور بازيکنان ضعيف در اين تيم به فارس گفت: نمي دانم برخي از اين بازيکنان از کجا آمده اند. يکي مثل زايد که از اول هم زايد بود. جاي تاسف دارد که بعضي ها پيراهن اين تيم را بر تن کرده اند.


کاشاني در خصوص انتقادهايي که به بازي علي کريمي شده، گفت: کريمي روز بدي را پشت سر گذاشت اما او به دو دليل در روز بدتر پرسپوليس خوب نبود. اول اينکه سن او زياد شده و دوم اينکه بازيکن همطرازي در کنارش نيست. کريمي بازيکن باهوش و با تکنيکي است اما وقتي يکي مثل خودش کنارش نيست از او چه توقعي مي رود؟ کسي نيست که با او هماهنگ باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:کاشاني,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کاشاني: نظام مديريتي باشگاه ها بايد تغيير کند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)