کعبي: مالکان راه‌آهن به وعده خود عمل نکردند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کعبي: مالکان راه‌آهن به وعده خود عمل نکردند

حسين کعبي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره آخرين وضعيت خود گفت: کشاله رانم پاره‌ شده‌ ولي مي‌توانم تمرين کنم با اين حال چون مي‌ترسم بدتر شود فعلا فيزيوتراپي مي‌کنم و سعي مي‌کنم خودم را به بازي پرسپوليس برسانم.

وي در خصوص شرايط باشگاه و پاس نشدن چک‌‌هاي بازيکنان در روز گذشته عنوان کرد: متاسفانه وضعيت خوبي نداريم و ديروز به همين دليل تمرين نکرديم. مالکان باشگاه يک ماه پيش قول دادند چک پاس شود اما اين اتفاق رخ نداد. من از 5 صبح ديروز مقابل بانک بودم اما اين قول عملي نشد.


کعبي افزود: تاکنون 10 درصد قرارداد خود را گرفته‌ايم. قول داده بودند با پاس شدن اين چک 60 درصد قرار دادها را پرداخت کنند. به خدا اين تيم حيف است. ما خوب فوتبال بازي مي‌کنيم اما حيف که براي سقوط نکردن بايد تلاش کنيم.


وي درباره بازي با پرسپوليس که يکشنبه هفته آينده برگزار مي‌شود گفت: پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و بازي کردن مقابل اين تيم آسان نيست. راه آهن هر گاه مقابل استقلال و پرسپوليس بازي کرده خوب بوده و نتيجه گرفته است. شرايط ما هم سخت است. کارمان از گريه کردن گذشته، آنقدر در اين فوتبال گريه کرده‌ايم که مي‌گويند سياه بازي است. بايد بر سرمان گل بماليم تا دلسوزي خود را نشان دهيم!


کعبي در پاسخ به اين سؤال که واکنش علي دايي نسبت به تمرين نکردن بازيکنان در روز گذشته چه بود اظهار داشت: من در حال دويدن دور زمين بودم اما شنيدم او به بازيکنان اعلام کرده که هر کسي که دوست دارد مي‌تواند در تمرين شرکت نکند. دايي هم مي‌داند بازيکنان چه مشکلاتي دارند.


اين بازيکن در پاسخ به اين سؤال که آيا تمرين نکردن راه حل خوبي براي گرفتن مطالباتشان است گفت: من هم قبول دارم که کار خوبي نيست اما آيا بهتر نبود که مالکان باشگاه براي يک بار هم شده به بازيکنان احترام مي‌گذاشتند و در تمرينات خود را نشان مي‌دادند؟ من آنها را فقط يک بار ديده‌ام.


کعبي در پاسخ به اين سؤال که آيا اين مالکان دلشان براي فوتبال مي‌سوزد يا خير، گفت: من نمي‌توانم جوابي به اين پرسش دهم. من با انصاري فرد در اين تيم قرارداد امضا کرده‌ام و به خاطر علي دايي به راه آهن آمدم و مالکان اين باشگاه را نمي‌شناسم؛ اينکه دلشان مي‌سوزد يا خير به خودشان برمي‌گردد. به خاطر تجربه‌اي که در اين فوتبال داشتم چکي که از آنها گرفتم خرج نکردم اما برخي از بازيکنان تيم به خصوص آنهايي که متاهل هستند چک را خرج کرده‌اند و اگر صاحبان چک از آنها شکايت کنند چه کسي پاسخگو است؟


وي ادامه داد: تقصير را گردن انصاري فرد نمي‌اندازم چون پول بايد از بالا به او برسد. من با انصاري فرد هيچ مراوده‌اي ندارم و قبل‌تر‌ها هم پشت‌ سرش حرف زدم اما چرا بايد او را محکوم کنيم؟ مالکان باشگاه قبل از بازي با مس کرمان قول دادند در تاريخ 12 ارديبهشت چک‌ها پاس مي‌شود. آنها گفتند يک ميليارد و 800 ميليون تومان به حساب باشگاه مي‌ريزند تا چک‌ها پاس شود.


کعبي تصريح کرد: اگر کسي در ليگ برتر نمي‌تواند تيمداري کند،‌ از مسئولين خواهش مي‌کنم نگذارند تيمش در ليگ بازي کند.


  کعبي در پاسخ به اين سؤال که آيا امروز هم بازيکنان نمي‌خواهند تمرين کنند، به فارس گفت: قرار شده تا ساعت 14 صبر کنيم. من نگراني بابت خودم ندارم اگر هم چکم را پاس نکردند مشکلي نيست اما نگران آنهايي هستند که چک‌هايشان را خرج کرده‌اند.


وي در اين خصوص که پرسپوليس وضعيت خوبي ندارد و ديروز هم مقابل الهلال بازي را واگذار کرد، گفت: من ديروز در حال مردن بودم اول به خاطر دنيزلي و بعدا به خاطر تماشاگران. وضعيت تيم ما هم جالب نيست اما من مطمئن هستم که پرسپوليس را مي‌بريم و در ليگ برتر مي‌مانيم. اگر پرسپوليس را نبرديم مطمئن باشيد بازي مساوي مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:کعبي,راه‌آهن,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کعبي: مالکان راه‌آهن به وعده خود عمل نکردند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)