رويانيان:مجبورم خشت‌ها رابرديوارکج گذشته بگذارم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رويانيان:مجبورم خشت‌ها رابرديوارکج گذشته بگذارم

محمد رويانيان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلايل افت تيم فوتبال پرسپوليس و همچنين بازي اين تيم مقابل الهلال در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا ضمن بيان مطلب فوق گفت: بازيکنان ما سال 90 را با ارائه يک بازي متفاوت و گرفتن يک نتيجه خوب مقابل تيم نفت تهران به پايان رساندند تا با کسب آن پيروزي ارزشمند وارد سال 91 شويم. در روز دوم فروردين 91 توانستيم با ارائه يک بازي فوق العاده با 6 گل الشباب را در ورزشگاه آزادي در هم بکوبيم و شانزدهم فروردين نيز شکست سختي را در زمين الغرافه به اين تيم تحميل کرديم.

وي افزود: چه شد که پس از کسب اين نتايج پرسپوليس به اين روز افتاد و به جايي رسيديم که بازيکنان ما به باخت هاي پي در پي، تساوي مقابل الغرافه در حضور بيش از 90 هزار تماشاگر و همچنين شکست مقابل تيم الهلال در مقابل ديدگاه 70 هزار هوادار تن در دادند؟


مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: اين سئوالي است که بايد پاسخ آن روشن شود. چگونه ما با عجيب ترين حکم تاريخ کميته انضباطي به حاشيه رفتيم که اين حکم منجر به افت روحي و رواني بازيکنان ما شد؟ چگونه قبل از بازي با تيم هاي عربي اين گونه تخريب شديم؟ چه کساني نمي خواستند که روند رو به رشد اواخر سال 90 و اوايل سال 91 پرسپوليس را ادامه پيدا کند؟


رويانيان تاکيد کرد: اين سئوالاتي است که پاسخ آنها بايد روشن شود تا هواداران بدانند که چه اتفاقاتي در حال افتادن است. من در اين مقطع زماني فقط به طرح اين سئوالات به طور سربسته اکتفا مي کنم اما قطعا در آينده همه چيز روشن خواهد شد.


وي خاطرنشان کرد: در شرايط کنوني هيچ چيزي براي ما تمام نشده و با تمام توان تلاش خود را خواهيم کرد ضمن اينکه برخوردهاي منطقي و قاطعانه اي را که در نظر گرفته ايم به آينده موکول مي کنيم.


رويانيان تاکيد کرد: از اين پس در کنار تيم بيشتر از گذشته حضور خواهم داشت و در همه تمرينات و جلسات تيم براي حمايت بيشتر از شاگردان دنيزلي و کادر فني حاضر مي شوم. مطمئن باشيد من هيچ گونه ياس و نااميدي را به خود راه نمي دهم حتي اگر شرايط بدتر از اين شود.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: من هر چه در توان داشتم و هر کاري که تا به امروز از دستم بر مي آمد براي ارتقاي جايگاه پرسپوليس انجام دادم. در شرايط فعلي مجبورم خشت ها را بر ديوار کجي که از گذشته در باشگاه پرسپوليس بنا شده بگذارم اما در کنار اين ديوار کج فونداسيون و پي ديواري مستحکم را براي پرسپوليس طراحي کرده ام که اين موضوع در آينده بيشتر مشخص شده و به چشم خواهد آمد.


وي در خاتمه تصريح کرد: در مقطع زماني فعلي چاره اي جز قبول شرايط فصل جاري نداريم و تنها مي توانيم به انجام اصلاحات، تغييرات و اقدامات محدود و جزئي بسنده کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:رويانيان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رويانيان:مجبورم خشت‌ها رابرديوارکج گذشته بگذارم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)