ويسي به تمرين تيم بازيکن پيشين منچسترمي‌رود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ويسي به تمرين تيم بازيکن پيشين منچسترمي‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، پيش از اين قرار بود عبدالله ويسي بعد از اتمام ليگ به همراه تيم ملي به ازبکستان برود و سپس از آنجا براي حضور در تمرينات يک تيم نروژي به اين کشور سفر کند. با اين حال برنامه ويسي به خاطر تاريخ ويزا تغيير کرد و اين مربي روز 25 ارديبهشت مستقيما به نروژ خواهد رفت.

ويسي از روز 25 ارديبهشت تا روز 10 خرداد در تمرينات تيم هاي "مولده" و "بران" شرکت مي کند. او اين کار را با کمک دوستان خود انجام داده  و از اين طريق موافقت مربيان اين دو باشگاه را جلب کرده است. سرمربي تيم "مولده" نروژ "سولشائر" بازيکن پيشين تيم منچستريونايتد و شاگرد الکس فرگوسن است.


سرمربي تيم فوتبال صبا با اعلام اين خبر به مهر گفت: نکته اي که بايد به آن توجه شود اين است که حضور در تمرينات تيم هاي اروپايي به تنهايي کافي نيست. يک مربي بايد بداند که از اين اندوخته‌هايش چگونه استفاده کند. در واقع رفتن به اروپا يا حضور کلاس‌هاي طراز اول هنر نيست، هنر اين است که بتواني دانش خود را اجرا کني.


ويسي همچنين با انتقاد شديد از فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: من براي اينکه از فدراسيون فوتبال فقط يک معرفي نامه بگيرم که فعاليتم را در ليگ برتر تاييد کند، 20 بار با مسئولان مربوطه تماس گرفتم، اما هر بار مرا دست به سر کردند و گفتند بايد با فلان آقا صحبت کنم. فدراسيون فوتبال که ادعا مي کند مربيان بايد به روز باشند کوچکترين گامي در اين راه بر نمي دارد. در حالي که تمام هزينه هاي سفرم را خودم پرداخت مي کنم، اما آنها از صدور يک نامه براي تاييد فعاليت من در ليگ برتر هم خودداري مي کنند.



وي با تاکيد بر اينکه در هيچ کجاي دنيا چنين چيزي مشاهده نمي شود، تصريح کرد: واقعا خنده دار است. در فدراسيون هيچ کس جواب مرا نمي دهد. هربار مي گويند بايد براي گرفتن تاييديه فلاني را ببينم. به نظرم ملاقات با رئيس جمهور اينقدر دشوار نيست که ديدن بعضي از افراد در فدراسيون فوتبال سخت است. در نهايت مجبور شدم از باشگاه صبا اين نامه را تهيه کنم و به باشگاه‌هاي نروژي ارائه بدهم.


ويسي ادامه داد: من براي مرتضي محصص رئيس کميته آموزش فدراسيون فوتبال احترام زيادي قائلم و مدام از او مشورت مي گيرم، اما انتظار دارم دستور بدهد براي حل اين مشکلات اقدام کنند. اينکه فقط ما را براي حضور در کلاس‌هاي بين المللي تشويق کنند کافي نيست.


وي در پايان گفت: من دو ماه پيش به کميته آموزش و فدراسيون فوتبال نامه زدم که حاضرم تمام هزينه هاي سفر به ازبکستان را پرداخت کنم تا با تيم ملي به اين کشور بروم. من فقط از فدراسيون خواستم تا فقط براي من ويزا بگيرد که تا الان جوابي به نامه من نداده‌اند. حالا هم که به خاطر حضورم در نروژ تمام برنامه ها تغيير کرد و ديگر نمي‌توانم به ازبکستان بروم.


تيم هاي "مولده" و "بران" به ترتيب در رده هاي هشتم و چهاردهم جدول ليگ نروژ قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:ويسي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ويسي به تمرين تيم بازيکن پيشين منچسترمي‌رود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)