کفاشيان:راه‌اندازي آکادمي فوتبال در 6 استان خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کفاشيان:راه‌اندازي آکادمي فوتبال در 6 استان

علي کفاشيان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اينکه ايجاد و تقويت مدارس و آکادمي فوتبال و سازماندهي مطلوب روند پرورش فوتباليست در تراز ملي از برنامه هاي اين فدراسيون در سالجاري است، افزود: در اين راستا آکادمي فوتبال در شش استان براي پوشش منطقه شمال، شرق، غرب ،جنوب و مرکز کشور راه اندازي مي شود.

 

 وي راه اندازي آکادمي فوتبال در مناطق مختلف کشور را راهکاري جهت بهره مندي استانهاي همجوار مراکز از امکانات و زير ساختها و اجراي سياستهاي فدراسيون در سطح کشور دانست و گفت: در اين راستا باشگاهها نيز بايد با راه اندازي آکادمي تيمهاي پايه اي خود را تقويت کنند.

 

 رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان مجمع فدراسيون فوتبال را بالاترين مرجع تصميم گيري اين رشته پرطرفدار ورزشي عنوان کرد و اظهار داشت: براي اداره صحيح و بهتر فوتبال کشور مجمعهاي فوتبال استان بايد با آسيب شناسي و ارائه راهکار نسبت به برنامه ريزي بر اساس سند توسعه 1404 فوتبال کشور، توانمندي و ظرفيتهاي موجود اقدام کنند.

 

 کفاشيان در ادامه سخنان خود با اشاره به اينکه فدراسيون موظف به پاسخگويي به باشگاهها نيست ولي بايد انتظارات و خواسته هاي هيئتها را برآورده کند، عنوان کرد: نگرش تک محوري در فوتبال استانها پذيرفته نيست و روسا بايد با نگرش جمعي با در نظر گرفتن شرايط، امکانات و ظرفيتهاي مناطق خود فعالتر شوند.

 

 تغييرات ميان فصلي عامل اصلي شکستهاي پيروزي است.

 

وي در خصوص شکست ديروز تيم پيروزي در مقابل الهلال در تهران، به خبرنگاران گفت: مشکل اصلي اين تيم از ديدگاه من تغيير مديريتي ميان فصلي باشگاه و کادر فني بوده که براي کسب پيروزي و موفقيت بايد حداقل در طول يک فصل کادر مديريتي و اعضاي کادر فني ثابت باشند.

 

وي  با بيان اينکه اميداوريم تيم پيروزي طي فصل آينده پاسخگويي هواداران خود باشد، ادامه داد: متاسفانه برخي دلال بازيهايي که در فوتبال انجام مي شود به دليل شفاف نبودن قوانين، آيين نامه ها، نقل و انتقالات و عدم آگاهي فعالان عرصه فوتبال بوده که موجب سوء استفاده برخي افراد مي شود.

 

رئيس فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران با اشاره به تشکيل کميته اخلاقي، ادامه داد: با تشکيل اين کميته با افراد خاطي به شدت برخورد مي شود و افراد متخلف در فدراسيون فوتبال جايي ندارند.

 

علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران روز چهارشنبه به منظور شرکت در جلسه هماهنگي رؤساي هيئتهاي فوتبال سراسر کشور و مراسم اختتاميه سومين دوره مسابقات فوتسال غرب آسيا به اروميه سفر کرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:کفاشيان,آکادمي فوتبال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کفاشيان:راه‌اندازي آکادمي فوتبال در 6 استان

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)