کاپ قهرماني فوتسال به ايران اهدا شد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کاپ قهرماني فوتسال به ايران اهدا شد

مراسم اهداي کاپ، مدالها و جوايزي تيمهاي حاضر در سومين دوره مسابقات فوتسال غرب آسيا دقايقي پيش با حضور علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال، معاون سياسي و اجتماعي استاندار آذربايجان غربي و مسئولان کنفدراسيون فوتسال غرب آسيا برگزار و کاپ قهرماني تيم ملي ايران به وحيد شمسايي اهدا شد.

 در اين دوره از رقابتها تيمهاي ايران، اردن، عراق، کويت و فلسطين به ترتيب مقامهاي اول تا پنجم را کسب کردند و سامي ناصر علا الدين از تيم ملي اردن به عنوان بازيکن شاخص مسابقات معرفي شد.

 

 در اين دوره مصطفي نظري از ايران به عنوان بهترين دروازه بان، تيم ملي فلسطين به عنوان تيم با اخلاق و وحيد شمسايي و جواد اصغري مقدم نيز به عنوان آقاي گل مسابقات معرفي و تجليل شدند.

 

 سومين دوره مسابقات فوتسال غرب آسيا از روز جمعه هشتم تا سيزدهم ارديبهشت ماه امسال با حضور تيم هاي ايران، عراق، کويت، اردن و فلسطين به ميزباني اروميه برگزار مي شود.

 در اولين روز اين بازيها تيمهاي ايران و اردن به مصاف کويت و عراق رفته که در پايان ايران با نتيجه 9 بر دو در مقابل کويت به پيروزي رسيد و اردن با نتيجه 8 بر چهار بازي اول را به نفع خود به پايان رساند.


 دومين روز سومين دوره مسابقات فوتسال غرب آسيا نيز عراق و کويت به مصاف هم رفته و نتيجه 5 بر 4 به  سود عراق به پايان رسيد، در دومين ديدار اين روز که بين تيم هاي ملي اردن و تيم ملي فوتسال فلسطين برگزار شد، تيم ملي اردن با نتيجه 6 بر يک تيم ملي فلسطين را شکست داد.


 تيم ملي فوتسال ايران در سومين روز اين دور از رقابتها در مقابل تيم فلسطين به برتري 19 بر يک دست يافته و تيم ملي اردن و کويت چهار بر چهار به نتيجه مساوي رضايت دادند.

 

 در روز چهارم اين رقابتها نيز تيمهاي ايران و عراق به مصاف يکديگر رفته و با نتيجه 7 بر 3 اين ديدار را به پايان رساندند و در بازي دوم اين روز نيز کويت در مقابل فلسطين با نتيجه چهار بر سه به پيروزي دست يافت.

 با جمع بندي تعداد گلهاي زده توسط تيمهاي حاضر در سومين دوره مسابقات فوتسال غرب آسيا به ميزباني اروميه تيم ملي ايران تا پايان چهارمين روز در مجموع طي سه بازي 35 گل را در دروازه رقيبان خود جاي داد.


 در اين راستا اردن با سه بازي در مجموع 18 گل، کويت با چهار بازي در مجموع 14 گل زدند و تيمهاي ملي عراق با 12 گل زده و فلسطين با 5 گل زده در رده بعدي قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:کاپ قهرماني,فوتسال,ايران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کاپ قهرماني فوتسال به ايران اهدا شد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)