عصبانيت کي‌روش در نشست خبري خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

عصبانيت کي‌روش در نشست خبري

کارلوس کي‌روش پس از پيروزي 3 بر صفر برابر موزامبيک در نشست خبري گفت: ابتدا از تمام مسئولان که هماهنگي‌هاي لازم را انجام دادند تا تيم ملي در کرج به ميدان برود تشکر مي‌کنم. هماهنگي‌ها در حد عالي بود و من تماشاگراني که بيشتر آنها دانش آموز و کم و سن و سال بودند را ديدم.

 وي ادامه داد: در مورد بازي بايد بگويم در طول 90 دقيقه به هدفم رسيدم. مي‌خواستيم سريع،با کيفيت و هماهنگي بالا بازي کنيم که اين کار را انجام داديم. هدف ما اين بود که بازي را با سرعت زياد آغاز کنيم که همين کار را انجام داديم. به اهدافي که مي‌خواستيم رسيديم هر چند مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري هم بزنيم. مهمترين هدف ما اين بود که يک مرحله ديگر از آماده سازي تيم ملي را انجام دهيم. 


 کي‌روش تصريح کرد: دويدن، جنگيدن و حضور چهره‌هاي جديد در تيم ملي در اين مسابقه يکي از نکات خوب بود. چهره‌هاي جديد با قدرت و جنگندگي بازي کردند و بازي را هم خوب ادامه دادند. يک نکته مثبت اين بود که بازيکنان زيادي درهاي تيم را مي‌زنند تا وارد تيم ملي شوند. اين نکته مثبت بازي با موزامبيک بود.


 سرمربي تيم ملي در مورد اينکه سرمربي موزامبيک از بازي با ايران ذوق زده شده بود و گفته که چيزهاي زيادي ياد گرفته‌ام اظهار داشت: وقتي ما خوب بازي مي‌کنيم و حريفان را شکست مي‌دهيم شما آنها را تيم‌هاي ضعيفي مي‌دانيد و تصور مي‌کنيد با تيم‌هاي خيلي راحتي بازي کرديم. با اين حال اين نظر شما است. البته اين را هم بگويم که ما هم مثل موزامبيک بازيکناني داشتيم که براي اولين بار پيراهن تيم ملي را پوشيده بودند و اين بازي در فصل آمادگي ليگ برتر برگزار شد.


 کي‌روش اضافه کرد: اينکه شما مي‌گوييد موزامبيک ضعيف است براي من مهم نيست و نظر شما است اما بايد بدانيم اين بازي با همکاري و تعامل مربيان ليگ برتري برگزار شد و اگر اين همکاري نبود اين مسابقه را هم نمي‌توانستيم برگزار کنيم. ضمن اينکه بايد بگويم اين تنها مربي موزامبيک نبود که چيزهاي زيادي از اين بازي ياد گرفت بلکه من از اين بازي چيزهاي زيادي ياد گرفتم. آن کسي که فکر مي‌کند همه چيز را مي‌داند تمارض کرده است. امروز من ياد گرفتم که بازيکنان ايران چه قدرتي دارند و چقدر مي‌توانند بدوند و روز 16 مي انتخاب‌هاي زيادي براي تيم ملي دارم.


 کي‌روش در مورد عملکرد ضعيف مهاجمان تيم ملي مقابل موزامبيک خاطرنشان کرد: مهم اين بود که توانستيم موقعيت‌هاي گلزني زيادي خلق کنيم و فوتبال خوبي بازي کرديم. من هم با شما موافقم که بايد بيشتر گل مي‌زديم و در زدن ضربات آخر هم دقت بيشتري داشته باشيم. بايد در اين زمينه تمرين بيشتري کنيم. شما ديروز بازي پرسپوليس و الهلال را ديديد که مي‌توانست گل‌هاي بيشتري داشته باشد اما در آخر يک بر صفر تمام شد.


 سرمربي پرتغالي تيم ملي در پاسخ به خبرنگاري که پرسيد کره‌ جنوبي با اسپانيا بازي مي‌کند، چرا ما با موزامبيک بازي مي‌کنيم گفت: آيا کره جنوبي امروز با اسپانيا بازي کرده است؟ اگر مي‌خواهيد شما هم با کشورهايي مانند اسپانيا، پرتغال و آلمان بازي کنيد 2 راه پيش رو داريد يا هزينه سنگيني بپردازيد مثلا 2 ميليارد دلار پرداخت کنيد يا راه دوم آن است که تيم ملي قوي داشته باشيد مثل اينکه قهرمان آسيا شويد يا در جام جهاني مقام بياوريد يا به جام جهاني صعود کنيد. در آن صورت تيم‌هاي بزرگ دنيا هم مي‌خواهند با ايران بازي کنند.


 وي افزود: کره و ژاپن در هر دو جام جهاني قبلي حضور داشتند و برخي از تيم‌هاي بزرگ دنيا را شکست دادند اما ايران حتي به  جام جهاني صعود هم نکرده پس خواهش مي‌کنم اين مباحث را همين جا خاتمه بدهيد.کي‌روش که عصباني بود گفت: مي‌توانيد هزينه سنگيني بپردازيد، به کفاشيان پيشنهاد بدهيد يک حساب بانکي باز کند تا مردم پول بدهند و خود شما‌ها هم به آن حساب پول بريزد و يک و نيم ميليون داشته باشيد تا با تيم مثل اسپانيا بازي کنيد. خواهش مي‌کنم اين مباحث را تمام کنيد. بايد تيمي بسازيم که روحيه برد داشته باشد، تيمي که 7 ، 8 يا 9 بازيکن آن در تيم‌هاي بزرگ دنيا مثل رئال مادريد و بايرن مونيخ بازي کنند در اين صورت کشورهاي ديگر هم مي‌خواهند که با ايران بازي کنند. وظيفه من نيست که در اينجا به شما دروغ بگويم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:عصبانيت,کي‌روش,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    عصبانيت کي‌روش در نشست خبري

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)