برهاني: شايد توقع ميداودي از خودش بيشتر بود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

برهاني: شايد توقع ميداودي از خودش بيشتر بود

آرش برهاني در پاسخ به اين سؤال که چرا بازيکنان استقلال براي گل زدن به هم پاس نمي‌دادند مثل صحنه‌اي که محسن يوسفي پاس نداد، اظهار داشت: من خودم موقعيتي براي پاس دادن نداشتم و گرنه قطعا اين کار را مي‌کردم. محسن هم در آن صحنه زاويه‌ بدي داشت. همه بازيکنان تيم مي‌خواستند 3 امتياز را بگيريم و اين وصله‌ها به ما نمي‌چسبد. همه بچه‌ها يکدل‌ هستند، حتي جباري مي‌توانست خودش ضربه بزند اما به من پاس داد. بهتر است نيمه پر ليوان را هم ببينيم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري که پرسيد موقعيت‌هاي زيادي از دست داد و گل نزد گفت: محض اطلاع شما بگويم که امروز من 2 گل زدم و تمام سعي‌ام را کردم تا از فرصت‌ها استفاده کنم اما خوشحالم که بيشتر از الريان موقعيت گل داشتيم. بعضي روزها نمي‌توان از همه فرصت‌ها استفاده کرد ولي اميدوارم روزهايي هم برسد که بهتر از فرصت‌هايمان استفاده کنيم.

برهاني در خصوصي اينکه چرا مقابل الجزيره مثل امروز بازي نکرد گفت: الجزيره خودش متوجه نشد که چطور به ما گل زد. مقابل آنها خيلي خوب بوديم و اين نتيجه قابل جبران بود.

وي درباره اينکه چه اتفاقي براي اميرآبادي در رختکن رخ داد خاطرنشان کرد: من در رختکن آب ميوه و کيک خوردم و سپس دوش گرفتم و به همين دليل نديدم امير آبادي چه گفت.

مهاجم استقلال در پايان در خصوص ناراحتي ميلاد ميداودي به هنگام تعويض‌اش تصريح کرد: شايد توقع ميلاد از خودش بيشتر و از اينکه گل نزده ناراحت بود اما وقتي در حال ترک زمين بود به من گفت: انشاالله که امروز محکم مي‌بريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:برهاني,توقع ميداودي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    برهاني: شايد توقع ميداودي از خودش بيشتر بود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)