مظلومي: هنوز کار تمام نشده است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مظلومي: هنوز کار تمام نشده است

پرويز مظلومي در نشست خبري بعد از برتري 3 بر صفر برابر الريان گفت: اين پيروزي را به فوتبالدوستان ايراني تبريک مي گويم به خصوص هواداراني که امروز با حمايتشان باعث شدند تيم روحيه چند برابر بگيرد و يک فوتبال هجومي و شجاعانه انجام دهد.

وي اضافه کرد: به تيم خوب الريان سه گل زديم و مي توانستيم گل هاي بيشتري بزنيم. آنها بازيکنان خوب و تاثيرگذاري دارند که توانستيم آنها را مهار کنيم و بازيکنانم با اين پيروزي به هدف خود رسيدند. پس از اينکه حريف به ما فشار آورد تغييراتي ايجاد کرديم و دو گل ديگر هم زديم. هنوز کارمان تمام نشده و بايد از بازي با نسف قارشي امتياز بگيريم چون الجزيره با پيروزي امروز خيالش بابت صدرنشيني راحت شده و ما بايد در بازي آخر برنده شويم.

مظلومي در پاسخ به اين سؤال که مهدي اميرآبادي چرا در پايان بازي با ناراحتي از رختکن خارج شد، گفت: اميرآبادي بزرگ اين تيم است و دوست داشت به تيم کمک کند و شايد به همين خاطر ناراحت بود.

 وي در خصوص اعتراض ميداودي بعد از تعويض گفت: با ميداودي برخورد خواهيم کرد. بازيکن بايد بداند وقتي تعويض مي شود نشان از ضعف او نيست و ديديد که تعويض او باعث شد شريفات گل بزند و بازيکن حق اعتراض ندارد.

سرمربي استقلال در خصوص اينکه چرا اين تيم از موقعيت هايش در همه بازي ها اينگونه استفاده نمي کند، اظهار داشت: مهم اين است که بازيکنان ما موقعيت سازي مي کنند. بايد تمرکز داشته باشيم تا توپ ها تبديل به گل شود. استرس و خستگي هم وجود دارد. از مهاجمانم مي خواهم در کار دفاعي هم شرکت کنند و به همين خاطر در زدن ضربات آخر تمرکز ندارند اما ما در همه حالت ها از بازيکنان بازي هجومي مي خواهيم.

خبرنگاري پرسيد در اين مدت حاشيه هاي هيئت مديره و مديرعاملي زيادي براي شما ايجاد شد و اين اتفاق چقدر مي تواند در نتيجه بازي امروز تاثير گذار باشد که در اين بين نماينده AFC باز هم به خبرنگاران تذکر داد و خواست سؤالات خود را در مورد ليگ قهرمانان بپرسد و از سؤالاتي که به اين بازي مربوط نيست، خودداري کنند.

مظلومي گفت: خدا را شکر هيئت مديره و کل تيم در اين هفته آرامش ايجاد کردند و اين مسئله در بازيکنان ما و روحيه آنها ديده شد و اميدوارم اين مسئله ادامه داشته باشد.

مظلومي در خصوص رويارويي احتمالي با سپاهان گفت: بايد ببينيم به چه تيمي مي خوريم. اول بايد به فکر صعود باشيم. تيموريان و عمران زاده دو اخطاره شدند و بازيکنان بايد بدانند که صعود آنها بايد در ازبکستان قطعي شود و سپس به اين موضوع فکر کنيم که به چه تيمي مي خوريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:مظلومي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مظلومي: هنوز کار تمام نشده است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)