سرمربي الريان: استقلال شايسته پيروزي بود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سرمربي الريان: استقلال شايسته پيروزي بود

آگيره در نشست خبري بعد از بازي با استقلال درباره شکست 3 بر صفر در اين مسابقه گفت: استقلال بهتر از ما بازي کرد. تيم ما خوب نبود و من از اين بابت ناراحتم.

وي افزود: هنوز شانس صعود به مرحله بعدي را داريم و تلاش مي کنيم در بازي آينده پيروز شويم. احتمال دارد استقلال در بازي آخر بازنده شود و ما با کسب 3 امتياز به مرحله بعدي صعود کنيم.

خبرنگاري پرسيد شما با تيم صدر جدول در هفته آخر بازي داريد و آيا شانسي داريد که آگيره پاسخ داد: تلاش‌مان را انجام مي دهيم تا بازي بعدي را ببريم. درست است سخت است اما احتمال دارد استقلال در ازبکستان بازنده شود و ما بتوانيم برنده شويم.

سرمربي الريان در خصوص پنالتي‌اي که به ضرر اين تيم گرفته شد، گفت: فکر نمي کنم پنالتي که گرفته شد خيلي نرمال باشد. هر چند من صحنه را نديدم اما بازي قبل از ضربه پنالتي برابر بود و پس از پنالتي، استقلال نبض بازي را در دست گرفت و بهتر ظاهر شد.

خبرنگار قطري پرسيد امروز آلفونسو خيلي خوب نبود و چرا او را تعويض نکرديد که آگيره گفت: او بازيکن توانمندي است اما امروز روز او نبود و فراموش نکنيد که اين بازيکن 5 روز پيش گل قهرماني مان را به ثمر رساند.

آگيره در خصوص داوري و همچنين اينکه پيروزي استقلال شانسي بود يا خير اظهار داشت: معمولا در مورد داوري حرف نمي زنم اما طبيعي است که داور اشتباه کند. ضمنا اعتقاد ندارم که شانس يار ما نبود چون استقلال بهتر بازي کرد و اين پيروزي حق آنها بود.

وي در خصوص اينکه ضعف الريان چه بود و استقلال چه نقطه قوتي داشت، عنوان کرد: در مورد ضعف تيم بايد بگويم بعد از گل اول استقلال نتوانستيم به روند خود ادامه دهيم ولي در کل استقلال بهتر بازي کرد و برنده شد.

آگيره در ارتباط با ميزباني ايران گفت: همه چيز اينجا عالي بود و حتي در ورزشگاه هم جو خوبي وجود داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:سرمربي الريان,استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سرمربي الريان: استقلال شايسته پيروزي بود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)