تيم تراکتورسازي به آدم هاي بزرگ نياز ندارد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تيم تراکتورسازي به آدم هاي بزرگ نياز ندارد

'' محمدحسين جعفري '' روز پنجشنبه در مراسم معرفي حامي مالي نشريه اختصاصي اين باشگاه به خبرنگاران گفت: پشتوانه اين تيم به صدها هزار هوادار است و به امثال جعفري نيازي ندارد.



وي اضافه کرد: تراکتورسازي هم اکنون به برندي تبديل شده که بيشتر صاحبان صنايع و سرمايه گذاران به دنبال استفاده از اين برند براي معرفي بهتر محصولات خود هستند.



جعفري استفاده بهينه از اين برند در جهت تامين منافع باشگاه و قسمتي از هزينه هاي آن را از برنامه هاي باشگاه در فصل جاري اعلام کرد که در فصل آتي نيز ادامه خواهد يافت.



وي در خصوص قهرماني در اين فصل از رقابت ها اظهار کرد: رسيدن به آسيا را در سومين سال حضور اين تيم در ليگ برتر در برنامه داشتيم که با عنايت خدا و حمايت تماشاگران عملي شد، اما براي اينکه بتوانيم جام را در اين فصل بالاي سر ببريم بايد منتظر دو هفته باقيمانده و نتايج بازي هاي اين دو هفته باشيم.



جعفري در خصوص نشريه اختصاصي باشگاه افزود: انتشار اين نشريه با حمايت بخش خصوصي صورت مي گيرد و باشگاه در اين زمينه به دنبال منافع مادي نيست و تلاش خواهد شد اولين شماره اين نشريه هفته آينده در اختيار هواداران و علاقه مندان تراکتورسازي قرار گيرد.



تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که هم اکنون با 62 امتياز از 32 بازي در رتبه دوم جدول رده بندي قرار دارد، يکشنبه هفته آينده و از هفته سي و سوم رقابت هاي ليگ برتر در کرمان به مصاف مس سرچشمه اي مي رود که سقوطش به ليگ يک از هفته هاي پيش قطعي شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:تراکتورسازي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    تيم تراکتورسازي به آدم هاي بزرگ نياز ندارد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)