اميرآبادي: اعتراض من فني نبود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اميرآبادي: اعتراض من فني نبود

مهدي اميرآبادي در گفت و گو با فارس، در خصوص اتفاقاتي که پس از ديدار تيمش مقابل الريان در رختکن رخ داد اظهار داشت: دليل ناراحتي من اصلا بحث فني نبود. متاسفانه همه تصور کردند به خاطر بازي نکردن ناراحت شدم اما اينگونه نيست. تمام ناراحتي من به خاطر بحث بزرگتر و کوچکتر است و دوست دارم احترام و حرمت ها حفظ شود.

وي افزود: خيلي مواقع حقم بوده که بازي کنم اما در ترکيب نبودم و کوچکترين اعتراضي هم انجام ندادم، حالا هم از مظلومي تشکر مي کنم که در مصاحبه پس از بازي حق را به من داد و بحث فني را مطرح کرد اما همانطور که گفتم بحث من فني نيست. از قديم به هيچکس بي احترامي نکرده ام و حالا هم انتظار احترام دارم.

اميرآبادي تاکيد کرد: روز گذشته با آقاي فتح‌الله‌زاده صحبت کردم و ايشان اعلام کرد من عضوي از اين خانواده هستم و به خاطر برخي مسائل بايد خودم را کنترل کنم. ايشان قول داد مشکل را حل کنند و من هم به عنوان يک کوچکتر حرفش را پذيرفتم. اعتقاد دارم احترام بايد هميشه حفظ شود چه بزرگ به کوچک و چه بالعکس.

وي در خصوص اينکه چه زماني در تمرينات شرکت خواهد کرد گفت: قرار است فردا با حضور سرمربي و در حضور مدير عامل با هم صحبت کنيم و پس از آن در تمرينات شرکت مي کنم. من هميشه موفقيت استقلال را خواسته ام و هرگز به مربيانم اعتراض نکرده ام اما  باز هم مي گويم که بحثم فني نبود. دوست ندارم دليل ناراحتي ام را بگويم چون اين يک مساله خانوادگي است و بهتر است درون خانواده حل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:اميرآبادي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اميرآبادي: اعتراض من فني نبود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)