قرارداد کاستا فردا تمديد مي‌شود خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قرارداد کاستا فردا تمديد مي‌شود

عليرضا خليلي‌نيادر خصوص وضعيت سرمربي فصل بعد باشگاه صنعت نفت تصريح کرد: قرارداد کاستا با صنعت نفت مشروط بود تا در صورت رضايت هيئت مديره و مديرعامل از نتايج تيم براي يک فصل ديگر تمديد شود. در حال حاضر هيئت مديره مصوب کرده که کاستا يک فصل ديگر در صنعت نفت بماند و به همين خاطر قرارداد او شنبه تمديد مي‌شود.

 وي در پاسخ به اين سئوال که "آيا کاستا ليست بازيکنان فصل آينده را به باشگاه داده است يا خير؟"، تاکيد کرد: قرار است کاستا اين ليست را بعد از بازي با استقلال به دست مديرعامل بدهد تا نسبت به جذب بازيکنان مورد نظر اقدام کنيم. البته ما قصد داريم اسکلت تيم را حفظ کنيم اما طبيعتا هفت تا هشت بازيکن از صنعت نفت جدا خواهند شد.

 سخنگوي باشگاه صنعت نفت درباره ديدار اين تيم با استقلال هم خاطرنشان کرد: صنعت نفت "گربه سياه" استقلال است و به همين خاطر فکر مي‌کنم بازي پر گلي از آب در بيايد. ضمن اينکه اين آخرين بازي فصل صنعت نفت در آبادان است و ما مي‌خواهيم نمايش خوبي جلوي تماشاگران‌مان داشته باشيم. البته اميد شريفي‌نسب هم قصد دارد در اين مسابقه از فوتبال خداحافظي کند. احتمالا او در دقايق پاياني به زمين مي‌آيد تا براي هميشه از فوتبال خداحافظي کند.

 خليلي نيا با اشاره به "فونيکه‌سي" مهاجم صنعت نفت يادآور شد: قرارداد ما با فونيکه مشروط بود و مي‌توانستيم که رضايتنامه او را براي فصل آينده صادر نکنيم اما قصد ما اين نيست که يک بازيکن را با زور در باشگاه نگه داريم. گويا باشگاه عجمان مبلغ خوبي را به او پيشنهاد داده و به همين خاطر حضور اين بازيکن در امارات قطعي شده است.

 وي در پايان در خصوص مبلغ قرارداد فونيکه‌سي با باشگاه عجمان هم گفت: ما حتي حاضر شديم تا دو برابر سقف قرارداد هم به فونيکه‌سي بدهيم، اما سي مدعي بود که باشگاه عجمان براي يک فصل به او پولي در حدود يک ميليارد و 500 ميليون تومان مي‌دهد.

 

تيم فوتبال صنعت نفت در حال حاضر در رده هفتم جدول رده بندي قرار دارد. صنعت نفت يکشنبه هفته آينده در آبادان ميزبان استقلال است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:قرارداد کاستا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قرارداد کاستا فردا تمديد مي‌شود

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)