فرکي:نفت به اراک برود، در اين تيم نمي‌مانم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فرکي:نفت به اراک برود، در اين تيم نمي‌مانم

حسين فرکي در نشست خبري قبل از ديدار نفت تهران و داماش با بيان اينکه بازي فردا براي هر دو تيم از اهميت خاصي برخوردار است، گفت: رقابت در ديدار فردا مي‌تواند در نهايت براي نفت به کسب سهميه مبدل شود، جايي که تيم‌هايي مانند صبا و ذوب‌آهن نيز با حساسيت کار را دنبال مي‌کنند.

 وي ادامه داد: بالاي جدول با وجود تيم‌هاي استقلال، تراکتورسازي و سپاهان از حساسيت خاصي برخوردار است و احتمالاً 80 درصد قهرمان ليگ اين هفته مشخص خواهد شد. در انتهاي جدول هم شرايط به گونه‌اي است که ليگ امسال را جذاب کرده است.


 فرکي گفت: ديدار فردا با داماش از حساسيت ويژه‌اي برخوردار است. نفت در 4 هفته گذشته نتوانسته کيفيت خوب در نيم‌فصل اول را ارائه کند. با اين حال ما در طول فصل عملکرد خوبي داشته‌ايم و از جايگاه و نتايج‌مان راضي هستيم. بر همين اساس تلاش مي‌کنيم از رتبه‌اي که هستيم بالاتر برويم و براي کسب سهميه تمام تلاش خود را بکنيم.


 سرمربي نفت با بيان اينکه در دور رفت توانستيم در ديداري که هيچکس فکرش را نمي‌کرد داماش را سه بر يک شکست دهيم افزود: فردا به عنوان ميزبان در ورزشگاهي بازي مي‌کنيم که شرايط خوبي دارد. البته در طول فصل جابجايي ورزشگاه نتايج خوبي را براي ما به همراه نداشت. در ابتدا دستگردي شرايط خوبي داشت و ما هم نتايج خوبي گرفتيم سپس با خراب شدن وضعيت چمن اين ورزشگاه به ورزشگاه تختي نقل مکان کرديم که در آنجا نتايج خوبي به دست نياورديم. در هر حال اميدوارم بتوانيم از شرايط ميزباني استفاده لازم را ببريم.


 فرکي تاکيد کرد: داماش فصل را خوب شروع کرد اما مشکلات مالي باعث به وجود آمدن مشکلاتي در اين تيم شد. در حال حاضر آنها روحيه خوبي دارند و از وجود تيمي شاخص با حضور بازيکنان ملي برخوردار هستند. تيمي منسجم و خوب که در شرايط فعلي نقطه مقابل نفت قرار دارد چرا که در اين مدت به دلايل مختلف اعم از بازيکنان محروم و مصدوم نتوانستيم نتايج خوبي بگيريم.


 وي ادامه داد: با توجه به بضاعت و تجربه کمي که داشتيم در مجموع تلاش خودمان را کرديم و اميدوارم فردا هم بتوانيم يک بازي خوب انجام دهيم. در اين ديدار شکل کار براي نفت متفاوت خواهد بود و اميدوارم با کسب سه امتياز با ارزش ديدار فردا براي ديدار هفته آينده مقابل استقلال که اميد زيادي هم به آن داريم آماده شويم. قصد داريم پس از مدت‌ها سه امتياز مانند سه امتيازهايي که در نيم‌فصل اول به راحتي آنها را کسب مي‌کرديم به دست بياوريم.


 فرکي در خصوص حواشي که به خاطر بحث انتقال اين تيم به اراک به وجود آمد گفت: در دو فصل گذشته تنها در مورد نفت اين صحبت‌ها به وجود آمده و آن هم تصميمي بود که سال گذشته در سفر هيئت دولت گرفته شد و بعد از آن هم از نيم‌فصل سال پيش و شش هفته اخير امسال ما را با مشکل مواجه کرد. اين موضوع تأثير خودش را گذاشت و ما را دچار مشکل کرد با اين حال مديريت تيم اعلام کرد بحث انتقال صحت نداشته و منتفي است.


 سرمربي نفت تهران اضافه کرد: به حرف مديريت استناد مي‌کنيم اما اين موضوع تمرکزمان را به هم ريخت و کار را دشوار کرد. نمي‌خواهم تمام مشکلات را به گردن اين موضوع بياندازم اما در شش هفته اخير اين موضوع هم دليلي شد تا نتوانيم شرايط قبلي خود را داشته باشيم.


 فرکي در خصوص اينکه در صورت انتقال نفت تکليف بازيکنان چه خواهد شد گفت: جلساتي با مديران انجام داده و صحبت‌هاي لازم شده است. بازيکني که مي‌خواهد قرارداد ببندد حق دارد بداند تيم در کدام شهر بازي مي‌کند. ما هم بر اساس اينکه نفت در تهران بازي مي‌کند در مورد يارگيري اقدام مي‌کنيم. قطعاً تا قبل از پايان فصل در اين مورد تصميم نهايي اعلام مي‌شود.


 وي ادامه داد:‌ با اينکه کارم مربي‌گري است و نبايد برايم شرايط تيم‌ها فرقي داشته باشد اما همواره روي اعتقاداتم هستم و اگر پاس در تهران باشد حاضرم براي اين تيم مجاني کار کنم اما از نظر من پاس همدان رسميت ندارد. اگر نفت هم در تهران باشد با کمال ميل پس از توافق با مديران در خدمت آنها هستم اما اگر به اراک بروم ديگر اين کار را نخواهم کرد.


 سرمربي نفت در خصوص حضور فريادشيران در کادر فني اين تيم گفت: دوست ندارم در اين مورد بحث را باز کنم. فريادشيران يک نفتي است اما مقررات شرکت نفت مانع شد ايشان از ابتدا با ما همکاري کند و همين موضوع وقفه‌اي را ايجاد کرد. امروز وي در کنار ما هست و کارش را آغاز کرده است. نمي‌خواهم به مقررات شرکت نفت ورود کنم و اين کار در حيطه من نيست اما من فريادشيران را به باشگاه معرفي کردم در حال حاضر در خدمتش هستيم.


فرکي در خصوص ليگ برتر در فصلي که گذشت گفت: هر دوره‌ از ليگ که سپري مي‌شود مطمئناً کيفيت آن هم بهتر مي‌شود، هرچند که به طور صد در صد شرايط ايده‌آل نيست اما يک اتفاقاتي مي‌افتد که ليگ را خدشه‌دار مي‌کند. علاوه بر مشکلات سخت‌افزاري و ساير مشکلاتي که وجود دارد يکسري از مسائل هم به داوران بر مي‌گردد که با وجود تلاش‌هاي خود گاهي اوقات اشتباهاتي مي‌کنند که بازتاب‌هاي زيادي به همراه دارد.


وي افزود: امسال از لحاظ برنامه‌ريزي بهتر بود هرچند که هنوز اينها از اين لحاظ مشکل دارند. معتقدم اگر برنامه‌ريزي‌ها در جهت منافع ملي است بايد گذشت انجام شود اما مي‌دانم از آن طرف هم تيم‌ها به دليل برگزاري بازي‌هاي فشرده متضرر مي‌شوند. فاصله چهار روز يکبار براي همه تيم‌ها با بازيکنان آماتور، شرايط خوبي نيست و در اين مورد شايد برخي لطمه ‌بخورند و برخي استفاده کنند.


 فرکي تصريح کرد: در دو مقطع بيست روزه ليگ تعطيل شد و اين موضوع باعث شد يکسري از تيم‌ها ضرر کرده و يکسري ديگر سود ببرند. اين تعطيلات بايد باشد اما وقتي هم هست تأثير منفي به همراه دارد. اميدوارم با رفتن عزيز محمدي و علي کاظمي که از تجربيات گرانبهايي در اين زمينه برخوردار بودند با مشکل مواجه نشويم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:فرکي,نفت تهران,اراک,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فرکي:نفت به اراک برود، در اين تيم نمي‌مانم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)