دنیزلی: در تیم ملی ترکیه هم مدتی ۴ تایی می شدم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دنیزلی: در تیم ملی ترکیه هم مدتی ۴ تایی می شدم

مصطفی دنیزلی بعد از شکست سنگین برابر راه آهن گفت:« واقعا نمی دانم بگویم چطور در این بحران افتاده ایم. در بحرانی هستیم که با این شرایط هم نمی توانیم از آنها جدا شویم . قبل از این هم یکبار در زمان حضورم در تیم ملی ترکیه در بازی های دوستانه ، 4 تا 4 تا گل می خوردیم و همه تلاشم برای یافتن راه حل به جایی نمی رسید. آن بازی ها اما دوستانه بود و تیم ما در بازی های یورو ، ششم شد. اینجا اما نمی دانم شرایط چه شده که این اتفاق افتاده است. فقط تعداد موقعیت های گل ما و حریفان را اگر نگاه کنید ، همه چیز مشخص می شود. واقعا اگر به بازیکنانم تمرین گل خوردن می دادم هم ممکن نبود در زمین این قدر راحت گل بخورند.»

دنیزلی در پاسخ به این سئوال که چرا تعویض هایش را دیر انجام داده ، گفت:« کریمی ، آقازمانی و علی عسگر مصدوم بودند و من نمی توانستم ریسک کنم برای همین تعویض هایم را کمی دیتر انجام دادم که 10 نفره نشویم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:دنیزلی,تیم ملی ترکیه,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دنیزلی: در تیم ملی ترکیه هم مدتی ۴ تایی می شدم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)