جلالي: صلاح نيست در فولاد بمانم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جلالي: صلاح نيست در فولاد بمانم

مجيد جلالي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست فولادخوزستان برابر ملوان بندرانزلي تصريح کرد: هشت هفته پيش ما صاحب همه چيز بوديم اما الان از همه چيز به هيچ رسيده‌ايم. آن موقع ما جزو شش تيم اول جدول بوديم و مي‌توانستيم تا رده چهارم هم صعود کنيم اما برخي مشکلات دست به دست هم داد تا به رغم بازي‌هاي خوب نتوانيم به هدف‌مان برسيم.

وي با تاکيد بر اينکه دريافت 12 گل در هشت بازي گذشته برايش قابل هضم نيست، يادآور شد: من پيش از اين در تمام تيم‌هايي که کار کرده بودم در نيم فصل دوم بهتر نتيجه مي‌گرفتم اما الان روند ما هشت هفته است که افت کرده. نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد که ما به اين وضعيت دچار شديم. ما در اين چند مسابقه به خصوص در بازي با ملوان طوري گل خورديم که انگار تازه فوتبال را شروع کرده‌ايم.

 

سرمربي فولاد درباره شائبه کم کاري بازيکنان اين تيم خاطرنشان کرد: نمي‌دانم، من نمي‌توانم در اين خصوص اظهارنظر کنم. اين چيزي نيست که آدم بتواند في البداهه درباره آن حرف بزند.

 

"آيا در اين مدت به عملکرد بازيکنان فولاد مشکوک نشده‌ايد؟"، جلالي پس از چند ثانيه مکث و سکوت در پاسخ به اين سئوال گفت: فکر نمي‌کنم. بازيکنان ما در زمين خوب بازي مي‌کنند اما گل‌هايي که مي‌خوريم باور نکردني و غيرقابل تحمل است. در مجموع امسال يک فصل عجيبي را در فولاد داشتم که در تمام مدت مربيگري‌ام کمتر به ياد دارم. ما بدشانسي‌هاي زيادي داشتيم و به رغم اينکه بهترين بازي‌ها را انجام مي‌داديم، از کسب سه امتياز ناتوان بوديم.

 

 

 

وي در ادامه گفت: بازيکنان ما در خط دفاع بد و ضعيف بازي کردند. ما اشتباهات جبران ناپذيري در اين خط داشتيم. بعد از بازي با راه آهن روي اين مشکلات تمرين کرديم اما وقتي ديديم اين مشکلات با تمرين حل نمي‌شود دست به تغيير ترکيب دفاعي زديم. اين تغيير در يکي دو بازي خوب بود اما  در ديدار با ملوان بازهم روي کرنر و ضربه ايستگاهي گل خورديم.

 

سرمربي فولاد با بيان اينکه سال سختي را در فولاد پشت سر گذاشته است، تاکيد کرد: از ابتداي فصل بازيکنان اصلي تيم دچار آسيب ديدگي شدند و من مهره‌هاي زيادي براي بازي دادن نداشتم. اگر نگاه کنيد آرش افشين تقريبا در دو سوم بازي‌ها غايب بوده و نوروزي هم نصف مسابقات را به خاطر مصدوميت از دست داد. من 14 بازيکن را براي اولين بار در ليگ بازي دادم که گفتن آن در حرف ساده است اما کساني که خاک خورده‌هاي فوتبال مي‌دانند که چنين کاري ساده نيست.

 

جلالي افزود: وقتي تنها هستم با خودم فکر مي‌کنم که چرا تيم فولاد امسال به اين شرايط دچار شده است. با وجود اين به هيچ نتيجه‌اي نمي‌رسم. اين موضوع بيشتر مرا اذيت مي‌کند. از اول فصل چيزهاي عجيب زيادي در فولاد ديدم. ما روي هر کدام از مشکلات که کار کرديم بيشتر ضربه خورديم. به عنوان مثال هر چه روي پنالتي‌ها تمرين کرديم بيشتر آنها را از دست داديم، يا هرچه تمرين کرديم که از روي ضربات ايستگاهي و پرتاب اوت گل نخوريم، بازهم اکثر گل‌هاي‌مان را از همين طريق دريافت کرديم.

 

 

 

وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش در خصوص ادامه همکاري‌اش با باشگاه فولاد با توجه به نتايج اخير اين تيم تاکيد کرد: اول از همه خودم بابت اين نتايج ناراحتم. من به باشگاه حق مي‌دهم که از اين روند ناراحت و ناراضي باشد. در هر صورت باشگاه فولاد مي‌تواند هر چيزي را که به صلاحش است انجام بدهد.

 

جلالي در پاسخ به اين سئوال که "آيا تمايلي براي ادامه همکاري با فولاد دارد يا خير؟"، گفت: دوست دارم مربي باشگاهي باشم که مسئولان آن بدانند چه کار مي‌کنم. وقتي احساس مي‌کنم باشگاه در مورد من به ترديد افتاده است ديگر احساس خوبي براي ماندن ندارم. به همين خاطر به صلاح نمي دانم فصل بعد در فولاد بمانم، به خصوص اينکه از شش هفته پيش شنيده‌ام باشگاه فولاد براي فصل بعد با مربيان ديگر صحبت کرده است.

 

تيم فوتبال فولاد خوزستان روز يکشنبه و در چارچوب هفته سي و سوم ليگ برتر مقابل ملوان با دو گل شکست خورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:جلالي,فولاد,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جلالي: صلاح نيست در فولاد بمانم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)