عنايتي:دوست دارم فوتبالم رادر استقلال تمام کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

عنايتي:دوست دارم فوتبالم رادر استقلال تمام کنم

رضا عنايتي در مورد تساوي يک بر يک با مس کرمان گفت: بازي متعادلي بود. تلاش کرديم با پيروزي سهميه آسيايي‌مان را قطعي کنيم که نشد. اميدوارم در ديدار آخر مقابل فجر سپاسي به اين هدف برسيم.

وي در مورد اينکه فصل آينده هم در صبا مي‌ماند يا نه‌، عنوان کرد: هيچ چيز مشخص نيست. هنوز يک بازي ديگر از ليگ باقي مانده و بايد ببينيم شرايط چگونه است.


مهاجم 18 گله صبا در مورد اين فصل اظهار داشت: سال پر فراز و نشيبي داشتيم زيرا تيم جوان و کم تجربه‌اي بوديم و برخي از بازي‌هاي حساس را از دست داديم. به نظر من قهرمان واقعي ليگ تيم صباي قم است. بازيکنان جوان و با قراردادهاي بسيار پايين داشتيم و با وجود اين توانستيم نتايج بسيار خوبي بگيريم.


عنايتي در مورد جدايي احتمالي ويسي از صباي قم گفت: قرارداد او آخر فصل تمام مي‌شود، ويسي يکي از مربيان با دانش است و هر تصميمي مي‌تواند بگيرد.


وي در مورد شايعه حضورش در استقلال گفت: به غير از استقلال از 3-4 تيم ديگر پيشنهاد دارم اما هميشه گفتم پيشنهاد استقلال برايم يک پيشنهاد ويژه است. دوست دارم اتفاقي رخ دهد که باز هم به استقلال برگردم و فوتبالم را با اين تيم تمام کنم.


عنايتي در مورد پيشنهاد نيم فصل استقلال تصريح کرد: در نيم فصل از استقلال پيشنهاد داشتم اما مسئولان صبا با جدايي‌ام موافقت نکردند. با اين حال بايد بگويم در 12-13 سالي که فوتبال حرفه‌اي بازي مي‌کنم هيچ سالي به اندازه امسال که در صباي قم بودم آرامش نداشتم. از مردم خوب قم هم تشکر مي‌کنم معلوم نيست در پايان فصل از اين تيم جدا شوم يا نه اما اگر ديگر در صبا نباشم، خاطرات خوب صباي قم را هيچ وقت فراموش نمي‌کنم.


مهاجم پيشين استقلال در مورد اينکه شايعه بازگشت قلعه نويي به اين تيم مطرح است، گفت: من با هيچ مربي‌اي در فوتبال مشکل ندارم. علت جدايي من از استقلال مديريت باشگاه بود وگرنه من همواره براي مربيان که بزرگتر از من هستند، احترام قائل هستم و هيچ وقت با آنها مشکل نداشتم.


عنايتي در مورد اينکه احتمال دارد در اين فصل آقاي گل شود يا نه، گفت: يک فصل ديگر باقي است و من تمام تلاشم را خواهم کرد. تقدير نوشته شده و ما وسيله هستيم. با اين حال اگر آقاي گل نشوم به هر کسي که اين عنوان را بگيرد، تبريک مي‌گويم.


مهاجم صبا در مورد ممنوعيت جذب دروازه‌بان خارجي گفت: در اين مسئله دو بحث وجود دارد. اول اينکه اگر دروازه‌بانان خارجي بيايند ممکن است به دروازه‌بان‌هاي ايراني بازي کمتر برسد و از اين نظر ليگ ما ضربه مي‌بيند. از سوي ديگر گفته مي‌شود اگر دروازه‌بانان خارجي بيايند ممکن است براي دروازه‌بانان ايراني ايجاد انگيزه بيشتري کند ولي من معتقدم اگر ورود دروازه‌بانان خارجي ممنوع باشد بهتر است زيرا در اين فصل 3-4 دروازه بان جوان توانستند خودشان را در ليگ نشان دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:عنايتي,استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    عنايتي:دوست دارم فوتبالم رادر استقلال تمام کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)