سرپرست فولاد: جلالي گزينه اصلي‌ ما است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سرپرست فولاد: جلالي گزينه اصلي‌ ما است

حسين ابن‌قاسم در گفت‌وگو با ايسنا اظهار کرد: تاکنون جلالي و باشگاه درخصوص ماندن يا رفتن او هيچ مذاکره‌اي با يکديگر نداشته‌اند.

وي درباره صحبت جلالي که از مذاکره باشگاه با گزينه‌هاي ديگري خبر داده بود، گفت: اين برداشت شخصي جلالي است و شايد به دليل نتايج کسب شده مي‌گويد ديگر در خوزستان نمي‌مانم در حالي که او و باشگاه هيچ صحبتي با هم نداشته‌اند. 28 ارديبهشت‌ماه جلسه هيات مديره تشکيل و در آن‌جا در اين خصوص تصميم‌گيري مي‌شود.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان درباره خبرهايي مبني بر مذاکره فولاد با قلعه‌نويي گفت: چنين حرفي اصلا صحت ندارد و به او پيشنهادي نداده‌ايم. به نظرم تا زماني‌که بازي‌ها به پايان نرسيده است،‌ درست نيست با فردي مذاکره شود.

وي درباره مذاکره‌ تيم فولاد با عبداله‌ ويسي سرمربي تيم صبا قم اظهارکرد: دهکردي شناسنامه فوتبال خوزستان است. در ايام عيد بسياري از افراد براي تبريک نوروز پيش او آمدند که ويسي هم ازجمله کساني بود که پيش او آمد و هيچ مذاکره‌اي درخصوص اين‌که او سال آينده سرمربي فولاد باشد صورت نگرفته است.

ابن‌قاسم همچنين درباره حضور داريوش يزدي در تمرينات تيم فولاد عنوان‌کرد: ‌بسياري از افراد تمرينات تيم فولاد را نگاه مي‌کنند اما نمي‌دانم او کي در تمرينات ما حضور يافته است. محل تمرين ما گنجايش پنج هزار تماشاگر را دارد و هميشه حداقل 60، 70 نفر براي ديدن تمرينات فولاد در ورزشگاه حضور دارند ولي من يزدي را در تمريناتمان نديده‌ام.

وي درخصوص قرارداد بازيکنان اين تيم گفت: هنوز مشخص نيست که چه بازيکن‌هايي قرار است از فولاد جدا شوند زيرا بيشتر آن‌ها با باشگاه قرارداد دو، سه ساله دارند.

سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان درباره قرارداد آرش افشين مهاجم فولاد بيان‌ کرد: افشين فعلا مصدوم است و آپانديسش را عمل کرده است. فکر مي‌کنم تا دو، سه هفته ديگر مي‌تواند در تمرينات آمادگي تيم، براي فصل آينده حضور داشته باشد. افشين هنوز با تيم قرارداد دارد و صددرصد خواستار ادامه همکاري با او هستيم.

وي با بيان اين‌که قرارداد رضا نوروزي با باشگاه به پايان رسيده است، اظهارکرد: در فکر ادامه همکاري با او هستيم. البته اين مورد نيز در جلسه‌ هيات مديره بررسي خواهد شد. نوروزي در بازي با ملوان مصدوم شد و به بازي با پرسپوليس نمي‌رسد.

ابن‌قاسم درباره ديدار فولاد و پرسپوليس گفت: سعي مي‌کنيم با برد، پرونده فصل 91 ـ 90 فولاد را ببنديم و با تمام قدرت به اين مسابقه مي‌آييم. نتايج ضعيفي که اخيرا کسب کرده‌ايم در روند بازي‌مان در اين مسابقه تاثيرگذار نخواهد بود. پرسپوليس اسم بزرگي است و هميشه بازي‌هاي اين دو تيم، جذاب و ديدني بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:سرپرست فولاد,جلالي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سرپرست فولاد: جلالي گزينه اصلي‌ ما است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)