زارع: دنيزلي پيش از بازي بازمي‌گردد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

زارع: دنيزلي پيش از بازي بازمي‌گردد

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره سفر ناگهاني دنيزلي به ترکيه و انتقادهايي که در اين باره مي‌شود، گفت: همسر و پدر همسر دنيزلي مريض احوالند و او به همين خاطر پس از بازي با راه آهن از باشگاه خواست که به ترکيه برود و باشگاه هم به خاطر شرايط آن دو نفر با اين درخواست موافقت کرد.

وي ادامه داد: فردا تمرين‌هاي تيم زير نظر عاشوري دنبال مي‌شود و از اين نظر هيچ نگراني وجود ندارد. ضمن اينکه عاشوري هر روز با دنيزلي در تماس است. باشگاه نيز مثل هميشه روال عادي خود را طي مي‌کند و همه برنامه ريزي‌ها و هماهنگي‌ها براي اسکان و ديگر کارهاي سفر به امارات انجام شده و همه اعضاي باشگاه هم با صميميت در کنار يکديگر مشغول به تلاش و فعاليت هستند.

زارع درباره زمان بازگشت دنيزلي به ايران هم گفت: دنيزلي قبل از بازي به ايران برمي‌گردد و تمرين‌هاي تيم را زير نظر خواهد گرفت.

تيم فوتبال پرسپوليس که چند هفته‌اي است نتايج ضعيفي گرفته و هواداران هم بابت اين وضعيت بسيار ناراحت هستند، روز جمعه اين هفته بايد در آخرين ديدار خود در ليگ برتر در اهواز به مصاف فولاد برود و روز سه‌شنبه هم بايد در امارات ديدار سرنوشت‌ساز خود با الشباب را انجام دهد تا تکليف صعودش از گروه D ليگ قهرمانان آسيا مشخص شود. با اين حال سفر ناگهاني مصطفي دنيزلي به ترکيه و تعطيلي دو روزه تمرين‌هاي اين تيم بر نگراني‌هاي هواداران پرسپوليس افزوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:زارع,دنيزلي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    زارع: دنيزلي پيش از بازي بازمي‌گردد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)