براي اولين بار 4 داور و 8 کمک داوردرليگ قضاوت ميکنند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

براي اولين بار 4 داور و 8 کمک داوردرليگ قضاوت ميکنند

حسين عسگري در مورد نحوه قضاوت داوران در هفته آخر ليگ برتر گفت: خوشبختانه نتايج مسابقات در هفته سي ودوم و سي و سوم به گونه‌اي رقم خورد که حساسيت قضاوت براي داوران را در هفته پاياني کم کرد. يکي از مسائلي که قضاوت‌ها را سنگين و حساس مي‌کند بحث سقوط تيم‌هاست.

 

 وي ادامه داد: با توجه به اينکه در پايين جدول حساسيتي براي سقوط تيم‌ها وجود ندارد طبيعي است ما به وظيفه اصلي خود در مورد پشتوانه سازي داوري و ميدان دادن به داوران جوان عمل کنيم. به همين دليل در هفته پاياني ليگ 4 داور و 8 کمک داور براي اولين بار در ليگ برتر قضاوت مي‌کنند.

 

 عسگري با اشاره به کارنامه قابل دفاع اين داوران جوان تصريح کرد: اين داوران در دسته اول و دوم فوتبال قضاوت‌هاي خوبي داشتند و تجربه کسب کردند. در يک سال و نيم گذشته روي آنها کار کرديم و اکنون آماده قضاوت در ليگ برتر هستند. دو داور 27 ساله، يک داور 31 ساله و يک داور 35 ساله در هفته پاياني ليگ برتر قضاوت مي‌کنند.

 

 عسگري در مورد اعتراض خداداد افشاريان به دپارتمان داوري و اينکه آنها رفتارهاي غيرمتعارف دارند، به فارس گفت: افشاريان هر طور که دوست دارد مي‌تواند صحبت کند. ايشان هر وقت در کميته داوران مسئول شد رفتار متعارفي از خود نشان دهد.

 

 رئيس دپارتمان داوري در مورد اينکه افشاريان به اينکه به او نظارت کمي در داوري دارد، اعتراض کرده اظهار داشت: اين مسائل داستان خاصي دارد که آنها را در پايان فصل و پس از پايان مسابقات بازگو مي‌کنم. مي‌خواهم بدانم افشاريان کجاي نظارت است؟ او هنوز يک سال نشده که قضاوتش را کنار گذاشته و يکي از جديدترين ناظران داوري است. او تا بخواهد به پاي ناظراني مانند بک‌پور،فلاح، بهروان، غياثي، اصفهانيان و ... برسد، خيلي زمان نياز دارد. اين افراد 10-15 سال است ناظر داوري هستند. آتش افشاريان خيلي تند است و تازه به ميدان آمده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:حسين عسگري,قضاوت داوران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    براي اولين بار 4 داور و 8 کمک داوردرليگ قضاوت ميکنند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)