برابر فجر بهترين بازي صبا را ارائه خواهيم کرد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

برابر فجر بهترين بازي صبا را ارائه خواهيم کرد

ناصر بختياري‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، بيان کرد: اگرچه در بازي با مس کرمان نتيجه بيشتر به سود حريف و حتي تيم نفت تهران که رقيب ما است، رقم خورد اما تمام آنچه که از بازيکنان خواسته بوديم، به خوبي به اجرا در آمد و از تمام بازيکنان تيم صبا به سبب بازي بسيار خوبشان در اين ديدار قدرداني مي‌کنيم.

وي با اشاره به ارائه تمام توانمندي‌هاي بازيکنان صباي قم در اين مسابقه، اظهار کرد: بازي هماهنگ و ميل بسيار زياد به کسب پيروزي رمز موفقيت تيم صباي قم در بازي‌هاي اين فصل بوده است که با کسب 49 امتياز تا اين هفته همراه بوده است و انشاءالله با صعود به ليگ قهرمانان آن را کامل مي کنيم.

مربي تيم فوتبال صباي قم افزود: در مسابقه با مس کرمان در به ثمر رساندن موقعيت‌هاي گلزني بد اقبال نيز بوديم، زيرا بارها مي‌توانستيم به گل برسيم اما تيم مس در مقابل مهاجمان ما ايستادگي کرد، ولي بايد در ديدار با فجر شهيد سپاسي شيراز تمام توان خود را ارائه کنيم.

وي عنوان کرد: بازيکنان ما بايد براي کسب برتري در ديدار حساس خارج از خانه مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز به خوبي خواسته‌هاي کادر فني را اجرا کنند و با ارائه بازي قابل قبول خود، پيروزي و سه امتياز ارزشمند اين ديدار را در يازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر کسب کنند.

بختياري‌زاده عنوان کرد: در اين مسابقه تمام بازيکنان ما از شرايط مناسبي برخوردار هستند زيرا پيروزي در اين بازي براي ما ارزش و اهميت زيادي دارد و مطمئنا بازيکنان ما براي موفقيت تيمشان در اين بازي حساس ليگ برتر اهميت زيادي قائل هستند.

مربي تيم فوتبال صباي قم ادامه داد: در شرايطي که صباي قم در هفته‌هاي اخير از موقعيت بسيار مناسبي از نظر رده‌بندي در ليگ برتر برخوردار است، همچنان اين روحيه و انگيزه در تيم به قوت خود باقي است که بتوانيم روند موفقيت‌هاي خود را ادامه دهيم و آسيايي شويم.

وي با بيان اينکه بازيکنان تيم نسبت به تيم شهرشان علاقه و اهميت زيادي نشان مي‌دهند و با آمادگي فراوان تيم را در اين شرايط همراهي مي‌کنند، عنوان کرد: درايت مديران باشگاه و عبدالله ويسي در تيم و بين بازيکنان صميميت زيادي ايجاد کرده است و اميدوارم اين روش موفقيت در ديدار هفته پاياني ليگ يازدهم با فجر شهيد سپاسي شيراز نيز خود را ادامه يابد.

بختياري‌زاده ادامه داد: با اينکه تيم صباي قم در ليگ امسال کمترين هزينه را انجام داد اما بازيکناني که الان در تيم عضويت دارند همگي از برترين‌هاي فوتبال کشور به شمار مي‌روند که نسبت به اين تيم با انگيزه و علاقه بازي مي‌کنند.

وي بيان کرد: دوستي بسيار صميمانه‌اي بين بازيکنان تيم و مديريت در ليگ يازدهم وجود داشت و مطمئنا با ممارست و تمرين بيشتر در آخرين بازي ليگ برتر برابر فجر شهيد سپاسي شيراز به ميدان مي‌رويم تا مفوقيت هاي صباي قم را بيش از پيش کامل کنيم.

بختياري‌زاده اظهار کرد: در بازي هفته سي و چهارم با تيم فجر شهيد سپاسي شيراز نيز بازيکنان ما بسيار خوب و سنجيده برابر حريف بازي خواهند کرد و انشاءالله با استفاده از موقعيت‌هاي گلزني مي‌توانيم تيم فجر شهيد سپاسي شيراز را شکست دهيم.

گفتني است: ديدار صباي قم و فجر شهيد سپاسي شيراز از ساعت 19:20 روز جمعه در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:فجر,صبا,بختياري‌زاده,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    برابر فجر بهترين بازي صبا را ارائه خواهيم کرد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)